De ultieme eenvoud. Prachtig.
Die A. Lange und Söhne is qua afwerking wel heel, heel, heel erg mooi, nog weer een forse tik mooier dan JLC, ik heb er een aantal in het echt uitgebreid mogen bekijken en elk horloge is prachtig.
Die “instapper” van Lange is wellicht wel een van de horloges met de beste value for money, en dat uurwerk, zo mooi afgewerkt en maar 2,9mm dik!
Een medewerker van Lange vertelde me dat zij het ook niet als instapper zien om nieuwe klanten te trekken maar dat de grootste groep kopers al een veel duurdere Lange heeft…
Ik zou uit dit rijtje zeker voor de ‘instap’ Lange gaan! Daarna volgt de JLC, ook errug mooi. De DJ vind ik veel te mainstream en de GS, tja… ben er nog steeds geen fan van hoewel deze er wel leuk uit ziet.
De Lange dus, …héél fraai!
Vind overigens deze vier niet echt vergelijkbaar, maar goed. We moeten kiezen hè.
Gewoon voor deze gaan
Typisch een instappertje, of niet dan…
Wel (ook) héél mooi!
Ah, dit is een wekelijks dingetje aan het worden… had ik even gemist. ik vind die blauwe serieus mooi!
Die A. Lange in witte uitvoering, daar zou ik me niet voor schamen.
Nog even wachten tot de tiende (trekking Staatsloterij).
Denk dat de vergelijking zou moeten zijn met vergelijkbare “instapper” van PP, de Calitrava. Heb ze uitgebreid naast elkaar bekeken en zou, ondanks de naamsbekendheid en allure van PP, voor de ALS gaan.
Waarom zie ik sommige foto’s niet op mijn ipad?
Nice, vertel! Wat zijn je bevindingen!
Ligt niet aan jou(w iPad). Zag ze ook niet op de compjuter… uploadfoutje vermoed ik.
Godsamme is het vanavond droogkloot avond of zo, ik lees nu het 4e bericht en lig al een kwartier dubbel
A. Lange is een klasse apart. Als je die aankunt qua prijs, zeker doen. Mocht het er voor mij ooit aan zitten, dan staat die zeker op de shortlist.
Afwerking zal perfect zijn, materiaal, uurwerk top. Maar soms is een horloge wel heel ‘clean’. Hoewel ik ook niet alle foto’s kan zien (volgende keer even checken TS), is de foto met de A Lange in het wit wel zichtbaar. Ik vind dat echt te kaal qua wijzerplaat.
Doe mij maar de JLC.
Haha, we waren gelijk bezig met typen…
Ja of een VC Patrimony Contemporaine of zo. Heb je daar toevallig ook naar gekeken?
Als je die lange zo mooi vindt, is een credor eichi 2 dan geen alternatieve optie?