Wat vinden we van deze Seiko Presage Limited Edition?

Tja, inderdaad, hier ook. Maar da’s toch wel van een heel andere orde. Maar daar ging het in dit topic, dacht ik, niet over.

Veeeeeeel mooier dan die presage modellen met gekke arabische WordArt cijfers naar mijn mening dan…

1 like

I’m thinking it looks VERY attractive !

Ik heb deze week de chrono aaangehad en hij viel tegen qua dikte. Verder prachtige klok

ik vind de schaalverdeling van de power reserve een beetje vreemd? Kun je minder dan 0 hebben?

Mwahh

Zelfde ervaring, duidelijk minpunt voor mij.

De opmerkingen over de powerreserve (niet nodig) zijn misschien wel juist, maar dat geldt ook voor een
duikerbezel (tenzij je duikt), een maanstand (tenzij je klaasvaak bent) en een dagaanduiding (tenzij je uit een maandenlange winterslaap komt).

Ik vind deze Seiko mooi zoals er nu uitziet en deze complicatie geeft 'm iets extra’s. Nog iets platter en ik wil 'm

4 likes

Hele horloge niet nodig, pak de telefoon :yum:

:wink:

1 like

En daar heb je natuurlijk volledig gelijk in! Zoals ook ik zei, hoeft een complicatie ook lang niet altijd even zinvol te zijn :slight_smile:

1 like

@daffie De prijs in Nederland wordt €995. Lang niet slecht in verhouding tot de VS. Eigenlijk heel gunstig :wink:

1 like

Zeker niet verkeerd qua prijs inderdaad. Dank voor de update.

Ben ik helemaal met je eens…maar het blijft een kloeke klok!!!

Zowel de holrloge als prijs is niet verkeerd.

Heel oud draadje kwam het toevallig tegen deze heb ik nog nooit gezien maar wat is dit een prachtige Seiko lekker strak en eenvoudig. Zal wel niet meer aan te komen zijn.

Misschien kun je @lencoth overhalen, had hem onlangs te koop staan

1 like

Ja maar…heb al een ander gekocht zoals je weet…:relieved:

Deze ik ook mooi ( ook zonder presage op dail ! ) ; https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/seiko/seiko-herenhorloge-spb041j1-leer-bruin @ € 629,30

Idd ja, zie hem op een foto ook echt onder die 0 staan. Onder de 0 gaat die dan misschien teug draaien?

1 like

Veel sale bij Siebel dacht dat die winkels failliet waren. Of hebben de Russen het opgekocht.