Wat vindt HF van Cartier?

Leuke gimmick.

Bij de vraag “wat vindt HF van Cartier” komt bij mij de vraag op “Wat vindt Cartier van HF”. Maar kom daar maar eens achter…

4 likes

Daar komt het aapje :monkey: uit de @anon66999254HFDEF mouw.

Er is een bezempje door dit topic gegaan?
Was het zo erg?

Dit was een jaar geleden :laughing:
Sommige dingen zullen niet veranderen.

Haha ja i know. Des te beter :).

On topic; ik heb geen Cartier en hoef er ook geen. Heb er verder ook niet perse iets tegen. Ook gewoon veel te weinig kennis van het merk om te bepalen of het nou “top” of “flop” is.
Cartier doet mij denken aan vrouwen horloges.

En ik weet dat @AmsterdamVintageWatches ze flink aan het hypen zijn wat dan weer een linkje legt met het topic van Brick.

3 likes

Oh vertel eens?

Tsja berichten van Han verdwijnen wel eens vaker. Net zoals de mijne heb ik ondervonden. :man_shrugging:

2 likes

Nietes.

Cartier bestaat sinds 1847, ik denk dat ze zich niet zo druk maken om jullie mening.

Het bandsysteem is vrij ruk, dus het is OEM of custom. Ik wacht op twee croco- en twee struisvogelpootbandjes :crocodile:.

7 likes

Ik vind de Monaco erg fraai en vermoedelijk een perfecte maat voor jou. Een beetje racing vibe in jouw collectie👌

1 like

Haha dat bericht was dus verdwenen!

Deze dus. Hoe vet!

9 likes

Cartier heeft zijn eigen stijl dus cool.

2 likes

Gaaf! Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

De Santos is ontegenzeggelijk beter dan de tank. :slight_smile:

Evengoed blijf ik er bij dat de Reverso duizend maal eleganter is. Ook al zijn het allebei toolwatches van oorsprong.

Dat hadden het Derde Rijk en Crocs ook. Het hebben van een herkenbare eigen huisstijl maakt je niet ontegenzeggelijk cool. :slight_smile:

2 likes
16 likes

Historisch ‘verantwoord’ en kwalitatief goed spul schijnt (net als hun schrijfwaren?), maar ze spreken me niet genoeg aan. Heb er toch wat veel sieraden vibe bij t merk.

Haha het is maar waar je je druk om kan maken. Bij boeit het geen joker.

1 like

Muuuusssst resist… must…resi…

Mislukt…

20 likes

You made my Day :joy::joy:

1 like

Bij boeit die vraag van @horlogeopa geen Joker. Maar die strip is goed. Anger leads to hatred, hatred leads to the dark side. :slight_smile:

Geintje uiteraard, ik vraag mij ook af wat de diverse horlogemerken van dit soort fora vinden, al denk ik dat WUS prominenter op de radar staat. Leuke bijdrage, Opa.

2 likes