Wat zoek je al tijden, maar is niet te vinden....

Hebben we dat niet allemaal als verzamelaar je zoekt iets maar kunt het maar niet vinden… Prijs te hoog, staat te slecht of het word gewoon weg niet aangeboden… laat maar horen. Wie weet helpt een ander je…

36 likes

Easy, de SARB013 en als we net wat minder kieskeurig zijn de SARB037 :joy:

2 likes

Lang naar gezocht, niet kunnen vinden voor acceptabele prijs.
Nu geen budget.

Deze mag ook:

5 likes
11 likes

Amen! Zeker met zo een bezel zie je ze bijna nooit.

Submariner M114060-0002 voor list prijs.

Faded bezel is voor mij ook prima. Maar helaas zijn met name de chapterrings vaak heel slecht.

Deze Eterna 9180 esa jumbo. Ik heb al de blauwe en zilveren dial. Deze gouden zoek ik ook, maar ging pas m’n neus voorbij bij een Zwitserse horlogedealer.

8 likes

Dat zal voor mij de Maurice lacroix pontos pt6197 zijn voor een fijn prijsje

Ik zoek al een tijdje naar de Timex Snoopy marlin;

En sinds een tijdje ook de Seiko snkl28k1

2 likes

Klopt, de faded bezel heeft inderdaad ook wat, niks mis mee, maar zoals de foto die je plaatste is toch wel echt een grail 6040 voor mij.
Ben wel benieuwd naar de kleur oranje, hoe die om de pols staat. De 6040 in oranje staat momenteel dan ook bovenaan mijn 6139 lijstje :+1:

Een Speedmaster Professional met saffier en display caseback voor onder 3k :+1:


Deze Jacques etoile automatic, ooit eens gehad en weggedaan.

Een Omega Speedmaster reduced met B&P, bekende servicehistorie en niet aan de andere kant van het land! :joy:

1 like

Een mooie 36-37mm dresser met zilveren wijzerplaat. Niet te klassiek, wel met stalen band.

Deze zou ik nog wel eens aan de verzameling willen voegen maar de vanafprijs begint bij €2000 …beetje te veel voor mij…

Voorlopig zoet met deze…


10 likes

De eerste Oris diver regulator, kom hem nergens meer tegen…
Ooit de kans gehad, toen niet toegehapt…

2 likes

Oh, en altijd al een Ulysse Nasrdin willen hebben als onderstaand. Ook niet meer te vinden…

1 like

Hier staat deze Steinhart Nav B Chrono 44 al een tijdje op de planning. Niet te oud, niet vol krassen, compleet, en liefst voor een schappelijke prijs…

5 likes