Wat zoek je al tijden, maar is niet te vinden....

Tja…ligt al vanaf september 2018 bij een horlogemaker…al een paar keer gevraagd maar de man heeft het druk blijkbaar :hushed:

4 likes

Dat is mooi waardeloos. Als het zo lang duurt zou ik hem ophalen en naar een ander brengen. Dat zijn termijnen die je als professionele horlogemaker niet met goed fatsoen aan je cliënten kunt verkopen. Behalve natuurlijk als er een onderdeel niet te vinden zou zijn, dan is het anders uiteraard. :slightly_smiling_face:

2 likes

Geld, heel veel geld zoek ik

1 like

Eigenlijk heb ik alles al en ben ik erg tevreden.
Gek genoeg blijf ik impuls-aankopen doen.
Dit terwijl mn moeder altijd zegt: 'Als je iets wilt kopen, vraag je dan eerst af of je het ècht nodig hebt. Het antwoord is dan bijna altijd ‘nee’.
Zo zag ik laatst in D een vintage Rolex handwinder met linnen dial… helaas nu weer weg. Verder nergens gezien. Zulk soort aankopen dus, bedoelt mijn moeder…

Leuk topic!

@Sammie: Snap ik. Ik kom ook niet verder dan een @stefanketelaars boom…

On topic:

Dit horloge van Jean Marcel zoek ik al heel lang. Mijn opa had hem (had wel een hippe opa al zeg ik het zelf). Mijn opa was net als wij dol op horloges. En deze droeg hij het liefst. Toen hij overleed 10 jaar terug, vroeg mijn vader of er iets was dat ik graag zou willen hebben. “Ja 1 item graag, het Jean Marcel horloge”… Maar hij was nergens meer terug te vinden. Tot de dag van vandaag is hij niet boven komen drijven. Dus vooral om sentimentele waarde zou ik graag weer zo’n horloge willen hebben. Het mooiste zou de originele geweest zijn geweest, maar dat zit er niet in.

1 like

Wat moet dat dan vervelend zijn, dat ik één van weinige SARB037’s in Europa weg ga geven buiten het forum om.

1 like

Ik zal vanavond eens even een rijtje posten…

1 like

Ik vroeg me al af wanneer je reactie zou komen
Opzich een goed teken dat je iemand hebt gevonden die SARB037 waardig is natuurlijk :wink:

1 like

Deze Halios SFII, met of zonder datumvenster. De weinige exemplaren die ik tegenkom, hebben zo’n leliijke bezelring.

3 likes

Dat is zeker…ik ga ze binnenkort ophalen, de winkel is ook alleen open op Do.Vrij en Za :smirk:

1 like

Deze zoek ik regelmatig. Het zijn spijtverkopen. Als ik ze zie zijn ze vaak veel duurder dan mijn verkoop prijs.





Ze zijn gelukkig allemaal goed terecht gekomen hier…:wink:

Lag zaterdag nog in de vitrine van een juwelier in Dordrecht (heeft geen webshop)

Is de SF 3 ook wat?
https://forums.watchuseek.com/f29/halios-seaforth-blue-pastel-3rd-gen-fixed-bezel-sale-4887745.html#/topics/4887745
:sunglasses:

1 like

De Pontiac nageur * * 1058 van Wim van Est…
Nog nooit gezien zelfs !

Een seiko king of grand twin quartz uit mei 1981…

2x uit april en 3x eentje uit juni tegengekomen op ebay… Misschien minder kieskeurig zijn en genoegen nemen met gewoon 1981…

Zoiets dus…(deze is 1982)

Ja, daar heb ik wel een antwoord op als je mij vraagt wat ik al jaren zoek en nog nooit gezien heb. Ik zoek niet elke dag maar toch wel enkele malen per week.

Een Tissot PR516 GL van het jaar 1967 met blauwe dial.

Deze dus:

!

1 like

Een originele wijzerplaat voor deze

Een 6138-8000, zogenaamde babypanda.
Mag een lichte of donkere wijzerplaat zijn.:sunglasses:
Zoek er weliswaar niet iedere dag maar wel pas een jaar of 10 naar.

2 likes

Hou de Rolex even buiten beschouwing… Een IWC MARK XII met originele bracelet:

Een Tissot 28.9, het kleine broertje van de 33.3:

Een stuk zeldzamer nog dan de 33.3, komen maar heel sporadisch te koop.
Maar mag ook nog best even duren, eerst m’n tweede 33.3 maar eens opknappen. :sweat_smile:

2 likes

gif <- deze sticker voor op mn getuigkoffer