Wat zouden jullie kopen voor...?

Idd…zo af en toe…en verschillende modellen. Prima zaak overigens.

1 like

Ik had mazzel :smile: Maar het is wel te doen hoor, ik zag er deze week nog een voor 2.3 op Chrono 24. Ref nr is 323.30.40.40.06.001

2 likes

Hij is prachtig!

1 like

Er is ook een panda versie, die is ook heel gaaf.

4 likes

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar volgens mij heb je geld teveel en inspiratie te weinig…zie regelmatig wat topics van je voorbij komen waarin je vraagt naar info over totaal uiteenlopende modellen.

Mijn tip: doe rustig aan. Bewaar je budget totdat je echt weet wat je wilt. Dat geeft veel meer rust.

6 likes

Thanks voor je tip.

Ik hoef ook niet meteen een horloge te kopen en dat doe ik ook vast niet.
Maar zie regelmatig opeens modellen langs komen die ik niet eerder gezien heb, vandaar de verschillende topics.
Die gebruik ik om tot een uiteindelijke keuze te komen.

2 likes

ik kwam net via dit draadje (Hands-on: Tutima Pacific 670-01) bij het merk Tutima terecht. Ook heel mooi spul.

deze misschien?

of deze? (39.5 mm)

@Stefanmol: zeer mooi horloge. Als je ooit wil gaan flipperen :sunglasses:. Ik heb er ook naar uitgekeken, maar de prijs die jij hebt betaald (tenminste, waarvoor hij te koop stond)…daarvoor heb ik hem helaas nog niet kunnen vinden.

3 likes

De Ball Moonphase. Met tritium verlichte maanfase en markers, staat nummer 1 op mijn lijst. €1700, buitenaards mooi in het echt.

8 likes

Ik vind Tutima wel echt een aanrader :+1: als ik het had liggen zou ik de tutima met het lemania 5100 uurwerk kopen nu aangeboden in het blauwe gedeelte van dit prachtige forum!

Zie bericht @RDK

Voorlopig niet, maar ik houd het in gedachten

Zou denk ik toch gaan kijken naar vintage. Iig veel plezier met de jacht. :+1:

Of een Calibre 17 chrono. Outlet Roermond voor 1850.

Oris 65. Blauw. Met leer, rubber en staal.

1 like

Een Sinn 856 UTC zou mijn keuze zijn

856-UTC_oB

2 likes

Die Stowa is fraai zeg :+1:t2:

Dat vond ik ook al :rofl:

8 likes

Zo ben ik op 20 stuks, een paar verkochte die ik stiekem mis en een incoming HFLE2019 terecht gekomen.

Dragons be here.

2 likes

@Davy91 Ik zit in zelfde verhaal en kijk met je mee. Heb nu alleen nog een Mini Turtle voor (semi-)zakelijk en een Citizen voor vrije tijd, en ik kan je vertellen, ik overweeg gewoon geen geld meer uit te geven aan horloges, hou dat ook als optie :smirk:.

3 likes

Mijn werkelijke budget ligt hoger, maar omdat je tot €2000 hele goede kwaliteit/prijs horloges kan kopen hou ik dat bewust als grens aan.
Zo kan ik ook nog andere leuke dingen doen :sunglasses: