Hands-on: Tutima Pacific 670-01

You’re welcome! Gave horloges maken ze hé?

1 like

Bedankt voor de tip inderdaad!
Zowel @jeroenderee als ik hebben hem gelijk besteld. Geinig: Jeroen vroeg er als verrassing eentje voor mij aan, terwijl ik er (alleen) eentje voor mijzelf aanvroeg. Bij Tutima viel ze op dat er dus twee naar mijn adres moesten :smile: Het werd er uiteraard eentje.

Edit: zondagavond aangevraagd, dinsdag al in huis. Dat is top. Sympathiek merk!

3 likes

Supergaaf.
Ik leerde van het bestaan van Tutima af door een interview met Herr Delecate in een of ander horlogemagazine een tijdje geleden.
Dat lugloze design behoort blijkbaar tot het kern-dna van het merk wat betreft sporthorloges.
Heel mooi spul! Toen ik je Pacific zag verschijnen was het meteen raak bij mij. Tutima zit in m’n vizier :wink:

2 likes

Welkom bij de club. @Zulu en ik hebben elkaar wat zitten opwrijven over dit model :smile:
Verslavend lekker horloge. Mijn daily beater en hij “groeit compleet aan me”.
Wel ben ik blij dat ik voor de 43mm ben gegaan met mijn 18.5cm polsen.

2 likes

:wink:

1 like

Wat kan het verkeren hè :wink: :+1:

6 likes

Mooi geschreven verhaal, leest echt heerlijk weg. En uiteraard complimenten met je nieuwe aanwinst. Erg mooi merk dat ik nog niet kende. Ik vind zelf de Saxon one serie ook erg mooi. Chronografen zijn heel mooi, maar voor mij te groot en iets :confounded: te duur.

@Motormuis: mooi overhemd hoor :+1:

Deze daarentegen is met z’n 40 mm prima aan de maat (1590 euro is een aardige investering, maar…):

4 likes

index(7)

Na enkele omzwervingen na twee jaar wederom tot mij gekomen :grin: “Nou en?”, zul je denken. Nou, dat zal ik je vertellen. Reden om er een te drinken, en er op te proosten. Cheers gents, en geniet van het weer morgen :muscle::beers:

18 likes

Wat blijft ‘ie prachtig.

1 like

Mooi horloge heb hem live gezien bij royke74.

2 likes

Blijft mooi!

4 likes

Een prachtig horloge :+1:

1 like

Blijft een hele stoere Tutima dit!

Geniet ervan! :+1:

1 like

Good day. Since I can’t send PM messages yet, I’ll write here.

Mr. Zulu, would you be interested in selling this watch if you do still have it?

If I’m being honest, Tutima Pacific 670 is the reason I joined this forum since it’s nowhere to be found here in Croatia. It really caught my eye. I know I’m a young member here, but since you are a longtime Lvl. 3 member, I would be happy to transfer you the money trusting that you would ship the watch afterwards.

Thank you for considering and please excuse me for posting here, I didn’t know any other way to contact you.

Thank you.

Roko Cule

2 likes

Neil…what’d you say I buy you a cup of coffee?

:wink::+1:

4 likes

“Yeah, sure. Let’s go.”

Hahahhahah, glad you caught the reference.

1 like

Haha :+1: Love it. One of my favorites of all time.

1 like

Mr @Zulu kassa 3.

2 likes

You know Michael Mann released a sequel in August? Heat 2 - The Novel. I’m currently reading it. Pretty satisfied so far.

1 like

Yes I know. It’s on my To Read list. Should be good. Still…nothing can top Heat.

1 like