Hands-on: Tutima Pacific 670-01

Prachtige review weer. Doe je goed. :+1:

2 likes

Wéér een heerlijke review! Erg leuk geschreven! Thanx!

2 likes

Driewerf hulde!

Hulde voor de foto’s
Hulde voor de tekst.
Hulde voor @Zulu

Klein puntje van opbouwend kritiek; ik mis de vriendelijke dames in gif-vorm.

6 likes

Mooi review, en ja fijn horloge.

2 likes

Schitterend review met mooie plaatjes. Top.:+1:

2 likes

Erg gaaf. Doet me een beetje aan Fortis cosmonaut denken. vind dit wel een erg leuk model. lugholes en gebrushed. Heb ik eigenlijk nog niet in de collectie. Zet hem op mijn lijstje…

2 likes

Gestraald

Excuus je hebt gelijk. Gelukkig vanochtend mijn tanden niet gestraald.:wink:

1 like

Excuus niet nodig! Alleen als je met opzet een deuk in mijn Alfaatje trapt.

Zeer fraai horloge en leuk geschreven :+1: toevallig deze week de Pacific in het echt gezien.

3 likes

Gisteren ook de mooie catalogus van Tutima ontvangen :wink: . Bedankt voor de tip.
Mooie horloges. Alleen jammer dat de sportmodellen zoals de Seven Seas en de M2 zo groot zijn. 44mm is voor mijn pols meestal ook erover.

3 likes

De Coast Line is “maar” 43mm en ik heb zijn voorganger, de 677-01 en die is even groot. Door het ontbreken van lugs is het meer een 41mm. Pas hem maar eens!

2 likes

Inderdaad, nu je het zegt let ik erop. Ik had nog maar snel eens de catalogus doorbladerd vandaag.
Dan ben ik er minder bang van. Zijn er eigenlijk Tutima-dealers in BE/NL?

1 like

Nope. Moet je even de grens over naar Duitsland ben ik bang.

Dat moet te doen zijn. Als ik nog eens naar de Eifel afzak toch maar kijken of er daar een dealer in de buurt zit :slight_smile:

1 like

https://tutima.com/retailers/?location=deutschland

You’re welcome! Gave horloges maken ze hé?

1 like

Bedankt voor de tip inderdaad!
Zowel @jeroenderee als ik hebben hem gelijk besteld. Geinig: Jeroen vroeg er als verrassing eentje voor mij aan, terwijl ik er (alleen) eentje voor mijzelf aanvroeg. Bij Tutima viel ze op dat er dus twee naar mijn adres moesten :smile: Het werd er uiteraard eentje.

Edit: zondagavond aangevraagd, dinsdag al in huis. Dat is top. Sympathiek merk!

3 likes

Supergaaf.
Ik leerde van het bestaan van Tutima af door een interview met Herr Delecate in een of ander horlogemagazine een tijdje geleden.
Dat lugloze design behoort blijkbaar tot het kern-dna van het merk wat betreft sporthorloges.
Heel mooi spul! Toen ik je Pacific zag verschijnen was het meteen raak bij mij. Tutima zit in m’n vizier :wink:

2 likes

Welkom bij de club. @Zulu en ik hebben elkaar wat zitten opwrijven over dit model :smile:
Verslavend lekker horloge. Mijn daily beater en hij “groeit compleet aan me”.
Wel ben ik blij dat ik voor de 43mm ben gegaan met mijn 18.5cm polsen.

2 likes