Watch this lady, even voorstellen

Hallo allemaal,

Even voorstellen, want allweer wat weekjes aan het meelezen hier. Ik ben Nathalie, 48 en
liefhebber van mooie horloges, vooral duikers. Wel gesnorkeld maar nog geen meter gedoken in mijn leven, maar dat lot is de meeste duikers beschoren, heb ik begrepen.
Heb al vanaf mijn puberteit de nodige klokjes gedragen, vooral Swatch, en Baby G en dat soort spul. (is dat vloeken hier of kan het wel met Swatch)

In 2004 mijn 1e ‘echte’ :wink: horloge gekocht, nieuw bij de AD, een Tag Heuer Professional Lady staal/goud, met parelmoeren wijzerplaat. Toen ik hem net had, was ik heel zuinig, droeg ik hem alleen bij speciale gelegenheden. Maar dat vond ik op een gegeven moment wel zonde, hij is om te gebruiken en van te genieten, en een duiker kan wel wat hebben, toch? Dus ik ben hem gaan dragen. En wisselde het dragen vooral af met een Tag Heuer professional lady staal/blauw die ik inmiddels op MP voor een leuk prijsje had gescoord. Laatste heb ik alweer verkocht (is mijn ex, zo noemen jullie dat geloof ik)

Momenteel is mijn Tag Heuer een nogal lange reis aan het maken naar TH, voor een ping-ping servicebeurt. Zodra ik hem weer in bezit heb, zal ik wat plaatjes plaatsen.

Zonder een goed horloge om mijn pols ben ik weer wat gaan snuffelen, ook hier op het forum, en in ben in afwachting van mijn nieuwe Oris Aqui (de 36,5 mm) op zowel rubber als staal.
Ook daarvan zal ik wat plaatjes plaatsen. Ik kijk er enorm naar uit!

Ik wil mijn ‘collectie’ beperkt houden tot 2-3 stuks, liever in wat midden (en later hoger segment, dan laag. ). Mijn TH wil ik dan ook gaan flipperen (zo heet dat toch?) voor een ander horloge, verandering van spijs…Liefst een duiker waarbij ik ook bandenwissel kan doen, beetje kleur in de collectie :slight_smile:

Ik ben gecharmeerd van de Oris 65 - meningen nogal verdeeld hier, geloof ik- maar weet niet of ie goed past om mijn smalle (15-15,5 cm) pols, ga ik binnenkort eens proberen. Wat denken jullie?

Ook de nieuwe Omega Seamaster (36,5) heb ik gepast, is voor mij 1 om naar uit te kijken. PO lady uitvoering ook mooi! En wellicht ooit een Rolex Yachtmaster. Ach een mens mag toch dromen, nietwaar?

Ik ben benieuwd wat jullie mooie duikers vinden, om een wat smallere vrouwenpols. Ter inspiratie voor mij :slight_smile: Ik weet dat je er hier pas bij hoort als je een Seiko hebt :slight_smile: dan denk ik aan de SKX013 maar, ik heb liever een meer in middensegment. en gebruik hem zodat je zien dat ie alive is, dan een goedkopere.

Bedankt voor het meelezen en jullie reacties!

Gr. Nathalie

47 likes

Welkom op hf enjoy gr menno​:+1::call_me_hand:

1 like

Van harte welkom en veel plezier op dit geweldige forum. :slight_smile:

1 like

Welkom, veel plezier en een Seamaster toegewenst!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Een kleine duiker met kleur en geschikt om banden af te wisselen zal de Breitling Super Ocean heritage 38mm kunnen zijn.

1 like

Van harte welkom

enne
het maakt niet uit of je horloge uit de kermisgrijpkraan komt of bij Geit & Limoen vandaan.
Als je er maar plezier mee hebt…

5 likes

1 like

Welkom !!!

1 like

Van harte welkom op het allerbeste Horlogeforum van de hele wereld…van Nederland! :relaxed:

1 like

Welkom jongedame en veel plezier toegewenst!

1 like

Welkom en een fijne tijd op het forum toegewenst. Hopelijk bevalt de Oris goed.

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Van harte welkom Nathalie.

Mijn zuster draagt een Steinhart Ocean One ( 41 mm ), op rubbed band, en zij heeft ook dunne polsen dus het kan best.

Oris is mooi klokje :ok_hand:
Seiko Skx013 is sowieso een heel goede optie om in je collectie te hebben

1 like

Welkom hier!!!

1 like

Welkom! Leuk om ook eens een dame te zien hier, want het is meestal een lemon-party van jewelste hier.

Wat betreft je 15.5 cm pols, mijn partner heeft een vergelijkbare polsomtrek, en ik moet zeggen dat alles boven de 36mm kantje boord zo niet lelijk is. Ze wil mijn Alpinist (38.5mm) en mijn Archimede Klassik (39mm) wel om, maar in mijn optiek staat het niet goed.

Voor dames is in het midden segment de Archimede Klassik 36mm een goede keuze voor een dresser, of de Christopher Ward Trident Classic 38 mm als het een explorer-achtig horloge moet zijn.

Daarnaast zijn natuurlijk in het midden-hogere segment de Nomos Ahoi apparaten geweldig:

Met 36.3mm verbazingwekkend veel karakter op de pols, 200m WR, lume, de hele mikmak. :slight_smile:

Overigens, de SKX013 die @EVH noemt is een goeie low-end beater, en zo heb je ook de SRP189K1 die ik voor m’n partner kocht:

A propos mijn partner, zij is nog steeds dolverliefd op haar Mühle Glashütte Teutonia II in 34mm. Zie hier voor plaatjes en een eerste review:

Ik probeerde het met een review van een dameshorloge, maar geen kip die het wat vond. Want ja, lemon party.

3 likes

Welkom! Graag ontvangen wij een foto van je…

3 likes

Ehh… Uhh… Van je Tag Heuer zodra hij weer in je bezit is.

3 likes

Nathalie, welkom en veel plezier op dit mooie forum.
Groet. Richard.

1 like

Welkom Nathalie

1 like