Watch this lady, even voorstellen

Welkom jongedame en veel plezier toegewenst!

1 like

Welkom en een fijne tijd op het forum toegewenst. Hopelijk bevalt de Oris goed.

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Van harte welkom Nathalie.

Mijn zuster draagt een Steinhart Ocean One ( 41 mm ), op rubbed band, en zij heeft ook dunne polsen dus het kan best.

Oris is mooi klokje :ok_hand:
Seiko Skx013 is sowieso een heel goede optie om in je collectie te hebben

1 like

Welkom hier!!!

1 like

Welkom! Leuk om ook eens een dame te zien hier, want het is meestal een lemon-party van jewelste hier.

Wat betreft je 15.5 cm pols, mijn partner heeft een vergelijkbare polsomtrek, en ik moet zeggen dat alles boven de 36mm kantje boord zo niet lelijk is. Ze wil mijn Alpinist (38.5mm) en mijn Archimede Klassik (39mm) wel om, maar in mijn optiek staat het niet goed.

Voor dames is in het midden segment de Archimede Klassik 36mm een goede keuze voor een dresser, of de Christopher Ward Trident Classic 38 mm als het een explorer-achtig horloge moet zijn.

Daarnaast zijn natuurlijk in het midden-hogere segment de Nomos Ahoi apparaten geweldig:

Met 36.3mm verbazingwekkend veel karakter op de pols, 200m WR, lume, de hele mikmak. :slight_smile:

Overigens, de SKX013 die @EVH noemt is een goeie low-end beater, en zo heb je ook de SRP189K1 die ik voor m’n partner kocht:

A propos mijn partner, zij is nog steeds dolverliefd op haar Mühle Glashütte Teutonia II in 34mm. Zie hier voor plaatjes en een eerste review:

Ik probeerde het met een review van een dameshorloge, maar geen kip die het wat vond. Want ja, lemon party.

3 likes

Welkom! Graag ontvangen wij een foto van je…

3 likes

Ehh… Uhh… Van je Tag Heuer zodra hij weer in je bezit is.

3 likes

Nathalie, welkom en veel plezier op dit mooie forum.
Groet. Richard.

1 like

Welkom Nathalie

1 like

Welkom Nathalie! Once you go HF, you never go…?

1 like

Welkom en veel plezier hier op HF :slight_smile:

1 like

Welkom! We zijn hier genderneutraal en genderaliseren niet :slight_smile:
We zijn gewoon liefhebbers met passie

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Nathalie!

1 like

bedankt leuke tip! Ik heb nooit een Breitling overwogen omdat ik ze doorgaans te ‘druk’ vind. Maar deze is wat eenvoudiger. Thx for the inspiratie!

1 like

Mooie Steinhart! ga ik ook eens in verdiepen, dank!

Wat een heerlijke plaatjes! Dankjewel! En fijne review, Teutonia! Enne…je maakt het me niet makkelijker zo he :slight_smile: Bestaat love at first sight bij een horloge? Wat een beauty de Nomos Ahoi! De witte (of is het grijs), I love!

2 likes

ehm…

ja zeker, ga ik doen!