Wéér iets aparts, nu een kickstarter, maar volgens mij met potentie

Wat kost zo iets heren ,lijkt me een geslaagd uurwerk

Nope. Ik heb nog niet eens bericht dat horloge is verzonden. Jij wel maak ik uit jouw bericht op, klopt dat? Welk ‘backersnummer’ heb jij? Ik iets van 880 ofzo. Misschien kan ik obv jouw nummer een inschatting maken hoe ver ze zijn. Ze versturen er ca 30 per dag heb ik ergens gelezen.

Na verzenden (vanuit Hong Kong) denk ik dat het zeker twee weken duurt voordat het horloge in NL aankomt. Vervolgens zal het wel bij de douane terecht komen. Daar heb ik geen ervaring mee. Dus geen idee hoe lang dat zal duren.

Ik ben benieuwd hoe snel je het horloge ontvangt.

Ik heb zelf ook nog geen bericht van verzending.
Heb trouwens ook geen “backersnummer”, gewoon besteld via de website.

Heb vandaag 28/3 (eindelijk) mijn Killy binnen gekregen. Horloge was 6/3 verstuurd, maar heeft waarschijnlijk tijdje bij douane gelegen.

Overigens best een leuk horloge. Met aandacht voor detail gemaakt. Ook leuk is het “vintage-look” doosje waar horloge in geleverd wordt.

Als ik gelegenheid heb, wil ik op een later moment proberen wat fotootjes te plaatsen.

1 like

Oh, je bent er weer ?
Had eigenlijk verwacht dat je hier wel op zou reageren.
Dev

2 likes

Wel ‘backersnummer’ had jij? Moest je trouwens importheffingen oid betalen?

Goed om te lezen dat het een leuk horloge is! Ik ben benieuwd naar de foto’s en een review.

Afgelopen week mijn Killy van Undone binnen gekregen.

Hier wat fotootjes.
Bij de laatste twee foto’s zit er een eigen groen suede band op, in plaats van de standaard licht grijze band.

Doosje waarin horloge geleverd wordt, met model kaartje

Met het voor dit model standaard bandje

Gesigneerde kroon en bol mineraalglas

16 likes

Fraai ding!

Mooi! Ik heb vandaag (31-3) de tracking code voor mijn Killy gekregen. Hoop dat het bij mij geen drie weken gaat duren.

Ik kreeg ook mijn tracking code vandaag. Ik houd rekening met een week of 2 á 3 eerlijk gezegd. Vanuit HK naar hier plus douane.

Leuk ding!

Geweldig😍

Heel tof klokje om naar te kijken 🖒

Erg mooi allemaal, maar er valt weinig identiteit of DNA te bespeuren over de gehele lijn. Buiten dat is het zeker een bovengemiddeld kickstarter-project.

Mooi dat dome glas en die blauwe handen!

Gewist.

Over eigen identiteit/DNA kan getwist worden, maar Michael Young is er duidelijk over waar hij voor de Urban Chrono serie de inspiratie vandaan heeft gehaald.
Naast de “vintage vibe” toch ook wat aardige details. Ik noem het hybride uurwerk (Seiko VK61) wat er in zit. De chrono wijzer glijdt over de wijzerplaat, alsof het een mechanisch uurwerk is. Of de “quick release” mogelijkheid om snel en makkelijk bandjes te kunnen wisselen. En voor de liefhebber, de personalisatie mogelijkheden die geboden worden. De Killy uit mijn eerdere post is overigens een standaard uitvoering.

Inmiddels al meer Urban Chrono’s geleverd bij de anderen hier?

Tracking van HongKong Post gaf alleen aan: vertrokken uit HongKong. Vandaag toevallig ontdekt dat PostNL de tracking heeft overgenomen. Ze wachten op ontvangst van het pakje. Waarschijnlijk van de douane. Nog geen leverdatum bekend. Zal wel volgende week worden. PostNL meldde dat ik €20,77 inklaringskosten moet betalen aan de postbode. Contant en gepast. :confused: