Welk horloge gaat er écht nooit uit?

Ik denk dat over 10 jaar slechts 10% van de huidige collectie is gebleven. Deze blijven in ieder geval!

Ik ben nogal een erge flipperkast…
Het is een never ending road, het kopen en verkopen is voor mij onderdeel van de hele hobby.

10 likes

Never say never again…

Mijn fijne saffieren Speedy:

8 likes

Deze, fijn, klein, zeldzaam mooi

7 likes

Deze blauwe 50mm TW STEEL. Vroeger, rond 1979/80, stad en land afgereden met mijn vader, voor een blauwe, vierkante Seiko. Daar heb ik fijne herinneringen aan, want de kleur blauw van die Seiko, is hetzelfe als van de blauwe TW STEEL…

4 likes

Dit zijn allemaal nieuwe horloges inderdaad. Er komt als het meezit nog een uitbreiding van Rolex datejust 41 met blauwe wijzerplaat. Staat in ieder geval gereserveerd.

1 like

11 likes

Deze, het aandenken aan mijn beide ouders. Tenzij er (naar wens van mijn vader) een echte GS-upgrade voorbij komt. Maar die komt er niet heb ik inmiddels ontdekt. Dit is voor mij gewoon de mooiste. Ondanks de fletse foto. :smiley:

14 likes

Tsja, GS… Ik zou oprecht niets kunnen bedenken waarom je een GS zou wegdoen.

2 likes

Emotionele familiereden - kan gewoonweg niet, dus

13 likes

Ik weet nog dat dit een Damasko was toen ik een vergelijkbaar topic startte :joy: ik vind deze Tudor overigens een stuk mooier en hij staat je goed :ok_hand:

1 like

Deze, mijn liefste vindt dit de mooiste van allemaal:

20 likes

Zeg nooit nooit. Nieuwe herinneringen kunnen gemaakt worden. Als ik nu van mijn zoon ooit of mijn ouders een dikke vette Rolex kreeg, dan mag die wel altijd blijven.

1 like

:rofl: en dank je :+1:

1 like

Mijn vader heeft ook zoiets thuis liggen.

Bij mij gaan mijn Omega en Junghans nooit weg.

1 like

Ongepolijste full set

Maar “nooit” is een lange tijd. Ik ben het wel voornemens en hoe langer het horloge het volhoudt, hoe groter de kans dat het lukt door de herinneringen.

13 likes

Ik zie net dat ik een vette hypocriet ben. De Hamilton die ik ‘nooit weg zou doen’ is inmiddels al 4 maanden pleite :joy::joy:

3 likes

Zo gaat…we’re all a bunch of damn hypocrites. :laughing: :sunglasses:

2 likes

2 likes

Die groene is dat een Timex? Man wat een plezier heb ik aan dat ding beleefd.

1 like

Heel mooi streven! Een ezel stoot zich in het algemeen…