Welk horloge gaat er écht nooit uit?

Mis nog wel de kalender kaart

1 like

Echt vintage :joy:

2 likes

Komt ie

Jazeker, komt uit 1984 en dat is oud zat.

1 like

Ach, dat zijn leuke dingen, maar niet noodzakelijk.
Toch zal ik er wel eens tegenaan lopen.

Geen haast :+1:

3 likes

Heb je nu een full set bij elkaar gesprokkeld? Ik zeg flipperen en een echte full set kopen.

Evil hihi…

5 likes

Momentopname 20:04: geen!


Momentopname 20:05: lekker flipperen :joy::joy::joy:

3 likes

Edit: laat maar, nergens voor nodig.
Ik ga jouw opmerking negeren en het daarbij laten :+1:

2 likes


Deze :+1:

8 likes

Hap.

2 likes

Het horloge zeker oud genoeg
Voor mij te oud
Heb zelf wel de 16030 gehad. De bezel is wel wat mij aanspreekt
:+1:

1 like

Laatst hier op het forum nog te koop gezien
Ik zou de set dan ook wel helemaal compleet maken als ik jou was

Was van het verkeerde jaar.
Komt goed, maar bedankt!

1 like

Hij is tof Metin, maar Wat als toffer op je pad komt en je moet kiezen? Immers, hoeveel waarde moet je hechten aan de toevalligheid van een geboorte?

1 like

Schitterende collectie!

1 like

De Connie en de Airman gaan beide niet meer weg. Hangt een soort sfeertje om die klokjes, die me zeeer aanstaat :slight_smile:

18 likes

Deze gaat nooit weg. Gekocht als cadeau voor mezelf nadat ik was afgestudeerd. Nog steeds erg blij mee!

Wordt wel eens tijd naar 3 jaar werken voor een tweede topper ernaast!

11 likes

Deze drie sowieso niet

3 likes

Verlovingshorloge…

20 likes

Eerste vintage, zie ik echt niet vertrekken

Absolute klassieker in topstaat zie ik ook niet vertrekken (hooguit wisselen voor een stalen variant, maar ik ik ben ondertussen aardig verknocht geraakt aan de goud/zwart combinatie)

Deze Unit gaat ook niet vertrekken. Zelf geïmporteerd uit Ecuador, werkelijk prachtige plaat. Redelijk zeldzaam.

En deze gaat wat mij betreft de collectie ook nooit verlaten.

Ik geloof niet dat ik de beste flipperaar op aarde ben :smirk: Ik moet misschien maar eens op cursus gaan bij @daffie en kornuiten…:joy: Wegdoen van horloges kost me wat meer moeite dan de gemiddelde HF’er, maar met bovenstaande horloges ben ik ook wel heel erg tevreden. De rest van de collectie zie ik nog wel eens verdwijnen voor een upgrade of wissel. Eerst opgebouwd tot 11 horloges, nu weer 9. Misschien gaan er nog wel 2 of 3 uit en dan weer 1 mooie nieuwe erbij voor in het blijvers-rijtje van hierboven.

19 likes