Welk horloge gaat er écht nooit uit?

Bad ass watch :sunglasses:

1 like

Fijne dag

5 likes

Jij ook!

10 likes

Je doet wel je Nomos tekort. (Dat van die GS kan ik trouwens goed begrijpen).

Bad ass dad :stuck_out_tongue_winking_eye:

Helaas ligt ‘ie op het moment voor z’n leven te vechten in het ziekenhuis. De PloProf herinnert me eraan dat ‘ie zich 45 jaar geleden door een ernstig duikongeluk heen heeft geslagen (hij had die toen om) dus we blijven hopen.

Heb je meteen de reden waarom dit horloge never nooit vrijwillig eruit gaat. Alles wat ik zelf kocht, mag weg in geval van nood :wink:

10 likes

Dat is een dan idd een onvervangbaar horloge. Sterkte voor nu!

1 like

Heel veel sterkte! En wat een fantastisch en bijzonder verhaal. Inderdaad never nooit weg doen!

1 like

Nou, weet je,

Ik kwam terug uit het buut’nland en moest uitzieken, dus ik wordt zondagochtend wakker, en daar stond me de Nomos stil. Ik had te weinig bewogen.

Toen heb ik de GS om gedaan. Die uiteraard statig op tijd tikte. Omdat ie dat altijd doet. Er is wat te zeggen voor technologie die ook werkt als de eigenaar kapot is.

Kut om te horen. Sterkte.

2 likes

Dat helpt inderdaad enorm.

1 like

Mijn eerste automaat en zó veelzijdig. En misschien nog een maat die mijn kinderen kunnen dragen met hun smalle polsjes.

2 likes

Deze gaat er bij mij echt niet uit.

21 likes


Deze heb ik cadeau gekregen van mijn vrouw en zal nooit weggaan

7 likes

Heb je toevallig net die dag je SKX om :grin:

1 like


Deze

11 likes

Oa deze.

12 likes

Sterkte

1 like

Terecht. Prachtig, en niet alledaags.

1 like

Sow idd, die Universal Geneve heb ik nog niet vaker voorbij zien komen! :heart_eyes:

1 like

Idd mooi horloge maar draag hem eigenlijk niet.

Blijf toch altijd hopen dat ze nog een keer een datum op de 556IB gaan zetten. Zou het perfecte everyday horloge zijn!

1 like