Welke Monster: SRP307 of 313

De Monster. Begint me steeds meer te bevallen en ik heb de beslissing genomen er een aan te schaffen. Alleen nu nog kiezen welke. Hopelijk kunnen jullie me van goede raad voorzien aangezien ik
2 modellen erg mooi vind. De SRP307 of de SRP313

Welke zal het worden? En staal of rubber?

307:

313

Heb ze beide op rubber, kon geen keuze maken destijds tussen de black en de Dracula. Nu wil ik er 1 weg doen, maar twijfel ik nog steeds :smirk:

Velen hier vinden de stalen banden op de monsters top, maar ik vind die banden persoonlijk niet zo mooi.

Mooie hè die verschillende smaken, ik vond het echt een - zoals je zegt - top band.

1 like

Hmm.
Ik heb zelf de SRP581 , waar ik een haat/liefde verhouding mee had , maar hem
toch steeds mooier vond en blij dat ik hem toch heb gehouden.

Meestal ben ik voor behoudend en ‘veilig’ ,
maar juist omdat 't een Monster is zeg ik 313! Ik vind em ’ guurder ':flushed:
Irl erg sprekend denk ik.

Op de een of andere manier stoort nu weer juist die rode secondewijzer-tip mij op die 307… Of je zou daar een neutrale op moeten laten zetten…:open_mouth:
Dan vind ik het ook weer moeilijk… Is ie lekker ‘clean’…

Welke draag je het meest Erik? Dat zou genoeg moeten zeggen. Ben wel meer van de rubber band ipv staal. Maar mogelijk koop ik staal en rubber erbij. Je weet maar nooit :wink: smaak kan veranderen

Dracula natuurlijk!

1 like

Die stalen band is erg fijn maar ik vind de aansluiting op de kast echt niet om aan te gluren. Verder vind ik van het oude type monster de kroon echt een stuk mooier. Als ik een keuze zou moeten maken zou het de 307 worden. Succes met je keuze!

Dat is dus het lastige, ik draag de black monster het meest terwijl ik de Dracula eigenlijk aparter vind… Pff keuzes :wink:

Zwart of Oranje! De klassiekers voor een goede reden. Van de nieuwe varianten dus de 307 of de 309. En absoluut op stalen band, tot nu toe van al mijn klokjes de favoriete bracelet.

Dat is ook mijn dilemma. Gewaagd vs zeker.

Ik zou zelf de Dracula nemen. En op staal. Maar dan niet de standaardband. Heb ik gehad en is een fijne band, zoals elke Seiko band) maar ik vind hem gewoon niet mooi.
Kijk eens naar een Watchadoo (lumpy). Voor een paar tientjes meer heb je van je Monster een echte draak gemaakt…

Mijn 1ste generatie Monster

Wist je dat zwarte monsters steeds lastiger te vinden zijn. Dan bedoel ik deze … 1e Generatie.

Effe een oude foto opgezocht :wink:

Eigenlijk is het allemaal wel mooi :blush:

8 likes

En laat dat nou het enige monster zijn die ik ooit wel terug zou willen hebben.
Dus de 1e generatie black monster. :wink:

1 like

Jij weet wel weer de goeie foto’s te plaatsen he :slight_smile:

1 like

Ik zocht vandaag op internet @watchagain … overal uitverkocht, tenzij je eentje via Ebay uit Zeeland laat komen :joy: Voorlopig ook niet meer bij monsterwatches beschikbaar :frowning:

Ze zijn allebei mooi @watikjebrom … bij mij komen ze allebei weer vanzelf in de collectie. Moest wat offers brengen voor andere mooie horloges :grin:

Gevoel gaat steeds meer richting de 313. Hou toch wel van een ‘looker’. Waarschijnlijk wel op rubber. Keep it safe :slight_smile:

Ik ben helemaal geen monsterfan , maar de uitvoering met de grijze band is best wel oké.

Elf.

1 like

Dracula op rubber.

Ja, Ko weet ze wel te maken :wink:

Yep.

Mooie foto ook trouwens. Prachtige matching ondergrond.

:ok_hand:

Elf.

1 like