Welke Rolex zou jij kiezen.....1, 2 of 3?

Milgauss. Meest toolish karakter van de drie.

1, de mooiste!

Pontiac Schreef:

1, de mooiste!

+1

Lekker strak!

uit deze 3 zou ik nummer 2 kiezen, maar eerder nog zou ik voor en 16234 met jubilee gaan…

Explore Joep Brouns

Hehe, herkenbaar. Zelfde proces doorgemaakt (zelfs even met de Mill van de directeur rondgelopen). Ben geen rolexman, dus moest lang nadenken, vind meeste gewoon spuuglelijk.
Uiteindelijk blijven hangen bij de No-date 36mm… maar vond de Explorer wijzers zo veel mooier. Er was een Duitser die die handen had laten plaatsen, maar dat was me te.

De blauwe omgedaan in Den Bosch (S&C) hadden er toen nog 3 liggen hoewel uit de collectie, maar vond de bezel te rond.

Toen ingelezen in de explorer en uiteindelijk een 36mm expl. gekocht, de 39mm te bling, de Mill nog meer bling-bling.
Nu superblij mee, maar blauw blijft knagen. Mijn volgende wens daarom: een blauwe Turn-o-graph. Nu een te koop bij Steiner:

Je kan beter een Vostok nemen

als het dan toch een Rolex moet zijn… de Milgauss in blauw, of de nieuwe perpetual in aubergine…
succes met het kiezen !!

DaveS2000 Schreef:

Hehe, herkenbaar. Zelfde proces doorgemaakt (zelfs
even met de Mill van de directeur rondgelopen).
Ben geen rolexman, dus moest lang nadenken, vind
meeste gewoon spuuglelijk.
Uiteindelijk blijven hangen bij de No-date
36mm… maar vond de Explorer wijzers zo veel
mooier. Er was een Duitser die die handen had
laten plaatsen, maar dat was me te.

De blauwe omgedaan in Den Bosch (S&C) hadden er
toen nog 3 liggen hoewel uit de collectie, maar
vond de bezel te rond.

Toen ingelezen in de explorer en uiteindelijk een
36mm expl. gekocht, de 39mm te bling, de Mill nog
meer bling-bling.
Nu superblij mee, maar blauw blijft knagen. Mijn
volgende wens daarom: een blauwe Turn-o-graph. Nu
een te koop bij Steiner:

http://steinermaastricht.nl/data/products/8/87/871
/871f5eb5c46f5ceb6d7b1f59d714d951_preview_large.JP
G

Deze is ook wel gaaf. Is volgens mij een 1625?
Er is zoveel verschil dat dit de keuze moeilijker maakt. Denk dat ik toch maar eerst voor een Moonwatch ga, want voordat ik hier uit ben…

Grappig dat je de meeste Rolex’n spuuglelijk vindt en dan de allerlelijkste wilt hebben :slight_smile:

1 like

Nummer 2, hele mooie bezel

Even oud topic opgegraven… De nieuwe oyster perpetuals in 39mm zouden deze zomer bij de AD liggen, iemand al een idee wanneer en wat ze gaan kosten?

1 like

Volgens Hodinkee 5700 dollar

3750 pond heb ik ook al voorbij zien komen…

Even kijken wat het in NL gaat worden

Alle drie mooo. Heb zelf een.tudor 34 a la nr 3 en ben er gek op. Verveelt door de eenvoud niet. Geen idee wat je reeds in je collectie hebt, als dit je eerste is zou ik 3 kiezen.

DJ fluted. De classic.

Milgauss nummer 3 :+1:t3:

Deze zomervakantie heb ik een nieuwe Daydate 40 mm gepast - en hier vind ik de verhoudingen wél goed.
Bij de Datejust zijn imho de indexen té breed ( ik vind dit er nogal lomp uitzien ) en - maar dit kan ook een idee zijn - ik vind dat er “te weinig wijzerplaat” te zien is binnen de indexen.
Zijn de indexen dan ook iets te lang ? Ik weet het echt niet, maar feit is wél dat het bij een Daydate voor 100% klopt.
Mag ook wel voor de prijs :wink:

De foto’s zijn afkomstig van Fratellowatches.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ga voor vintage! 1601 bvd. Jubillee met sigma dial :smile:

1 like

Oude draad! Geeft niets!

Als ze deze nou maakten, zo ongeveer in 38 a 39mm graag. Dan toch wel met saffier en de nieuwste band met en sluiting. Wel met lugholes.

http://cdn.chrono24.com/images/uhren/images_28/s4/3604428_xxl.jpg?v=2

1 like