🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

18 likes

Mooi klokje :wink:

1 like

Nice :ok_hand: :grinning: … één vd nieuwe aanwinsten van Japan of zijn die nog niet gearriveerd?

1 like

Dit is er inderdaad een uit Japan. Dan heb je denk ik mn topic gemist, ze zijn gisteren aan gekomen :smile:

1 like

Ja :hushed: …waar?

1 like
1 like

Ah…totaal gemist… ga het lezen :roll_eyes::sweat_smile:

1 like

beetje jammer dat craquelé, maar de algehele uitstraling wel weer heel erg in balans gebracht door die gave wijzerset!

1 like

Duitse Mauthe begin jaren 60.

9 likes

Idem

19 likes


Deze Bulova uit “L1” is hedentendage wel heel erg klein op een mannenpols, 67 jaar geleden was het wel normaal.
Eens per jaar komt 'ie uit het kistje om op een even oude pols het voorttikken van de tijd te mogen tonen.

10 likes

Klein maar mooi,Ik kreeg enkele maanden geleden eens een repliek " dat het jammer is dat die vintage altijd zo klein zijn " doelende op mijn Movado solidograf van 1950 met een diam. van 33.3 mm. maar…verder cool om te dragen ( @xanderx ) :wink:

2 likes

Ah bedankt, met één van @malus65 was mijn weekend al lichtelijk zuur, maar een tweede op één dag wordt wel heel moeilijk te verwerken… hier blijft het kastje maar leeg :face_with_raised_eyebrow::roll_eyes:

2 likes

Awww :frowning:

Voor dat lege kastje kan je overigens wel een leuk prijsje krijgen tegenwoordig.

Ik draag mijne maar heel weinig eigenlijk, maar wil em ergens ook niet verkopen.

1 like

Niet verkopen SS, ook al zal het ooit met die stijgende prijzen voor Enicar divers toch een keer moeten crashen.
Ze zijn qua comfort, uitstraling en uurwerk zo gaaf, ik zou hem zelf denk ik elke week wel 1x dragen - en ik heb toch redelijk wat opties :sweat_smile: Eeuwig jammer dat die slimmo van Chronoswiss destijds al die werkjes heeft opgekocht…
Btw - aan E kastjes heb ik dus geen gebrek…:innocent:

6 likes

Ja, ik weet dat als ik hem verkoop ik er nooit meer 1 vind in deze staat. Hij is echt gewoon flawless.
Daarom wil ik hem niet weg doen.
Maar dat is misschien ook wel de reden dat ik hem weinig draag.

2 likes

Hoort daar een AR1146 in?

1 like

Dat laatste ken ik, ook een reden dat ik een paar van mijn mooiere items eigenlijk nooit ´echt´ als daily watch om doe. En steeds meer moeite mee ook, want dat betekent toch dat het plezier niet 100% is, uiteindelijk…

1 like

Ik had er 2 overigens. Die linker is wel verkocht.

10 likes

Wow. Daar kan je wel een sherpa jet of wat van kopen denk ik :smiley: