Mega Seiko haul uit Japan

Heb ik iedereens aandacht met deze verselijke clickbait youtube titel? :joy: Japan is natuurlijk hét land van Seiko. Je kan in Japan dan ook een heleboel modellen vinden die je hier in Europa niet tegen komt. Vooral de specialere en wat meer high-end modellen werden destijds alleen in Japan verkocht. Ook zie je in Japan veel meer horloges van voor 1970 die je hier in Europa ook zelden ziet. Als Seiko fan kon ik me dan ook moeilijk in houden en heb de afgelopen tijd echt veel te veel gekocht daar :sweat_smile: Je komt daar in Japan gewoon zoveel moois tegen wat je hier in Europa niet ziet of tegen belachelijke prijzen, King Seiko’s, Lord Matics, Seikomatics, Sportsmatics en handopwinders.

Ik heb in ieder geval weer genoeg te doen. Horloges schoonmaken, glaasjes poetsen, banden swappen etc :smile::+1:

Ik ben lange tijd opzoek geweest naar een 5625-7000 King Seiko en heb die in Japan eindelijk kunnen vinden. Het horloge is erg vies maar verder goed en origineel. Ook komt hij zelfs op de originele KS bracelet (anno 1969 al met solid links :+1: ).

95 likes

Veel plezier ervan en geniet in goede gezondheid!

1 like

Cool!! Ben je in Japan geweest? Of allemaal online gekocht?

2 likes

:open_mouth:

Goed bezig! :ok_hand:

1 like

Zo zo dat zijn er aardig wat !!! Netjes

1 like

Wat een vangst,succes met de excel lijst bijwerken :joy:

3 likes

Kijk, dit zijn nog eens een boel mooie aanwinsten.

1 like

Online gekocht. Ik heb ze toen in 1x laten overkomen omdat dat veel scheelt in kosten zoals douanekosten en internationale shipping.

Haha leuk een hoop 60s exemplaren daar aan toe te kunnen voegen. :upside_down_face:

1 like

Mijn beste,

Zó zó!! Wat een groteske vangst!!
Prachtig hoor!!
Je kan voorlopig weer “tijden” vooruit!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Zo dan, dat is nog eens een vangst. Heel veel plezier met (over)haulen :+1:.

1 like

Je komt de herfst/winter wel door :slight_smile:

1 like

Good lord (matic) Lekker bezig!

2 likes

Mooi hoor! Veel succes ermee!

1 like

Nice catch! Daar ben je wel even zoet mee.

1 like

Heerlijke vangst! Vooral die derde is mooi. :wink:

2 likes

Attenooie zeg, wat een N aas zijn dat.
Euhm, veel (draag)plezier met deze kliek :slight_smile:

1 like

Haha :joy: De zwarte Lord-Matic special is een van de favorieten van deze vangst mede ook door de obscuurheid er van.

Zeker. Denk dat dat een blijvertje is :wink:

1 like

Lekker bezig D!

Die 5-jes vind ik gaaf!!

1 like

Dat zijn niet zomaar vijfjes :grin: Heel aardige horloges, 38mm en de eerste generatie Seiko 5’s.

2 likes

Leuk! Welke tussenfirma heb je gebruikt? Kun je daar dan tijdelijk opslag huren? En welke auctionsite?

Wil zoiets ook wel eens gaan proberen, heb nog een paar Seikos op mn lijstje :slight_smile:

1 like