Mega Seiko haul uit Japan

mozes kriebel! Wordt een leuke winter voor jou :slight_smile:

1 like

Heel vet!!! Echt een schatkist voor zo’n vintage Seikoholic als jij bent :+1:t2:

1 like

Ik heb via Buyee op yahoo auctions gekocht. Je betaald een fee aan Buyee en dan verzorgen zij de aanschaf en slaan ze je item voor max 30 dagen op (een verlenging is ook mogelijk maar kost extra).

Misschien het leukste zijn juist de Seiko’s die niet op mn lijstje stonden of die ik niet eens kende. Met name de LM special, wat een enorm gaaf en obscuur horloge vind ik dat.

5 likes

Hahaha, wat een berg horloges in een keer! Zit heel wat moois tussen, ik zou binnenkort maar eens een vintage seiko museum beginnen :rofl: Veel plezier ervan!!

1 like

Daar heb ik ook een account, gelinkt via PP :slight_smile:

Zij doen dan ook het transport naar jou toe? Zij hebben dat zo netjes verpakt?

Ja zij doen dat allemaal voor je. Het is allemaal vrij makkelijk maar reken wel op (veel) extra kosten tov de veilingprijs. Je kan wel zelf kiezen wanneer je ze laat overkomen en of je de pakketjes samen voegt. Het was inderdaad netjes verpakt, maar ik had wel de extra safe packaging optie aangeklikt. Koste me volgens mij een tientje ofzo voor alles samen.

1 like

Gaaf ook dat zakhorloge van de spoorwegen!! Heb je een foto?

1 like

Gaaf hoor. Jouw weekend kan niet meer stuk :sunglasses:

1 like

Yep dat klopt, een 6110-0010. Wel enorm vies en niet in super staat. Ik maak hem eerst even schoon en poets het glaasje voordat ik een foto maak. :wink:

1 like

Helemaal goed en ook mooie om de rest te zien!
Veel plezier met deze nieuwe aanwinst. :+1:

1 like

Hij is schoon gemaakt en het glaasje wat gepoetst. Ik moet bekennen toen ik hem kocht ik niet eens op de hoogte was van dat het een spoorwegen horloge was, ik vond hem gewoon leuk en was niet al te duur. Het horloge is aan de kast te zien in ieder geval goed gebruikt geweest :smile:

3 likes

Als de achterkant veel gebruikssporen heeft, dan kun je er vanuit gaan dat ie als zodanig is gebruikt.

1 like

Mooi vangst met veel variatie! Dat zal veel plezier geven in de komende donkere maanden.
Veel succes met schoonmaken en stappen!

1 like

Aan de achterkant zou dan de spoorwegmaatschappij staan. (In het Japans :slight_smile: )

2 likes

De aanblik van zoveel moois maakt dat ik trek in sushi krijg…

1 like

Ik was ff vergeten wel merk jouw grote liefde wat betreft horloges ook alweer was, thanks for the reminder :joy:

Mooie collectie en vele uren plezier ermee gewenst!

1 like

Mooie vangst!
Welk model is die derde van boven met coffin link bracelet?
Hopelijk zien we t.z.t. nog wat terug in het blauwe deel.

1 like

Ah, bedankt voor de info. Dan is het een “gewone” want hij heeft een kale achterkant.

Dat is een Enicar, geen Seiko. Helaas is de wijzerplaat wat verweerd.

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/9/0/c90d1965d51adb01ada47ba9fffb16b347b05608.jpg

4 likes

LOL, zoveel horloges uit Japan!

Weten ze daar nu nog wel hoe laat het is?

1 like

WOW :star_struck: …dat ik dit topic weer heb gemist :roll_eyes:

Wat een gave nieuwe aanwinsten man :+1::grinning: …Mijn favorieten zijn duidelijk de 2x vijfjes :yum: …en de King mag er zijn en leuk dat je deze versie nu te pakken hebt :+1::grinning:

Veel plezier met schoonmaken en opknappen en ik zal ze wel voorbij zien komen :facepunch:t2::grinning:

1 like