Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Zon & reliëf dial - altijd leuk om te combineren - en even klikken voor de finesse :sunglasses:

20 likes

Dat is jammer, hoeveel? Daar stond geloof ik niets over in de omschrijving toch?

1 like

Vintage Omega op een jubilee bracelet?:thinking: Interessante combi, maar het ziet er prima uit @amaris

1 like

Helaas veel te veel. Ruim een half uur over de nacht. Keeps good time klopt dus echt niet.

Heel bijzonder. Ik zou het vanaf nu 24u timen en morgen de verkoper een berichtje sturen met hoeveel hij per 24u loopt. Ik denk dat hij wel voor redelijkheid vatbaar is.

1 like

Hij heeft al geantwoord en lijkt inderdaad heel reeel. Hij liep bij hem echt tijdens meerdere dagen dragen goed. Mogelijk gemagnetiseerd geraakt denkt hij. Ik mag hem terugsturen voor full refund.
Misschien hier maar mee aan de slag?
Demagnetiseren

3 likes

En ook nog matching colors :+1:

Heb er trouwens twee die bkort in de blauwe hoek gezet gaan worden.
Heb nog geen idee wat daarvoor gevraagd moet worden, dus eerst nog wat veldwerk verrichten.
Een groene en een blauwe dacht ik.
Ik zal ze eerst maar eens opsnorren

Edit: gevonden :blush:

14 likes

Hou er eens een kompasje bij, dan kun je zien of hii magnetisch is.
Indien zo, ik heb zo’n demagnetiseer apparaatje, mocht je in de buurt van rotterdam of den haag zitten kunnen we wel even afspreken on te kijken of het helpt.

3 likes

Zekere voor het onzekere nemen :worried: als je er aan gaat werken kun je volgens mij fluiten naar je centen …dus retourneren

2 likes

Ik heb hier thuis zo’n ding liggen dus je mag altijd langskomen binnenkort. Maar wat Pierre zegt snijdt ook hout. De hamvraag is: hoe leuk vind je hem?

3 likes

Maar hij is ook al open geweest. Meestal mag dat ook niet :wink:

2 likes

Klopt, vaak is zelf open maken niet toegestaan binnen de garantie.

2 likes

29 likes

Heb dat zelf een keer ervaren helaas. Had een horloge even open gemaakt om het uurwerk te checken (wat heel normaal is lijkt me). Maar toen bleek bij dichtschroeven dat het deksel niet goed terug schroefde. Ook op de foto’s van de verkoper was te zien dat het deksel ietwat scheef zat en het schroefdraad dus al eerder beschadigd was (dat valt je niet op bij aankoop). Maar omdat ik hem dus open gemaakt had kon ik hem niet meer terug sturen volgens eBay/paypal

3 likes

Oei dat is zeker zuur zeg…

1 like

Crosspost

23 likes

Volgens mij niet. Die uurwerkfoto was van de verkoper.

2 likes

19 likes

Precies, ik heb hem niet open gemaakt.

Ik ga het netjes voorleggen aan de verkoper. Ik vind het wel leuk om dat demagnetiseren eens zelf te proberen. Eerst een een compas vinden, dat kan zeker geen kwaad.

@Climholland: thanks! Super aardig. @mafkees woont bij mij om de hoek en heeft er ook een. Voor wereldse begrippen woon jij ook niet ver, maar toch snel 1,5 uur rijden :wink:

4 likes

Vandaag deze:


:sunglasses:

25 likes