Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Goedemorgen en geniet van deze zonnige tijd

16 likes

Zon alle eer aan doen met deze :smirk:

21 likes

Deze doet het ook goed in de zon.

16 likes

Haha, dat is twee keer dezelfde hoor! :stuck_out_tongue_winking_eye: Jij gaat al helemaal als een speer met al die Seiko’s! :racehorse:

Klopt, van @wbcoupe via @JackW :smile: :+1:. Dankjewel! :ok_hand:

1 like

Yes sir, that’s the one. Ik voel me vereerd deze te mogen dragen. Ik heb een prachtige zwart paardenlederen band incoming van @slls Hans. Custom made voor de GS.

1 like

Ik heb hem destijds aan Jaco @koetsjh verkocht, daar heeft hij ook geruime tijd gebivakkeerd. :sunglasses:

Leuk om te zien dat hij op het forum is gebleven, kan ik nog een beetje genieten van de foto’s. :grinning:

3 likes

Eerste keer dat ik exact dezelfde tegenkom hier op het forum, weliswaar in het goud dan de jouwe;

19 likes

Ik dacht dat @HansT er ook een had - bijgaand mijn bijna dezelfde - automaat met sproetjes en andere wijzers :sunglasses:

11 likes

Dat durf ik niet te zeggen? Ben benieuwd @HansT , show us :smile:

1 like

19 likes

Ziet er strak uit. Goeie band !

1 like

Ze zijn snel weg daar de leuke dingen…dan maar wat lp’s gescoord?

1 like

6217 World Time uit 1964 vandaag😊

21 likes

Ik blijf die monocle in die urenwijzer helemaal te gek vinden.
Volgens mij heb ik dat al minstens 2 keer eerder gezegd, dus een kern van waarheid zit er in.

1 like

Je bent niet alleen…ik ben er ook gek van en surplus ‘dans son jus d’origine’ :sunny:

1 like

“Genius horlogerie”

2 likes

Prachtige auto’s waren dat. Een vriend van mij had er in die tijd een; daar zat ik weleens in. Ik vond het de mooiste auto op de wereld.:heart_eyes::+1:

1 like

Sinds een paar maanden gebruik ik deze auto nu als oldtimer. Gisteren Duitsland mee in geweest en inderdaad rijd het geweldig.

Dankjewel

1 like

Zit nu in Rockanje😀

1 like