Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

O jee, da’s geen goed teken als dit al zoveel stress geeft :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Klopt, mooiste keuzestress die er is. Ik ben bang (en tevens hoop) dat ik binnenkort een tissot pr516 mag toevoegen die mijn keuzestress ook gaat vergroten.

1 like

Ik vind ze echt verrassend leuk. Ook al heb ik een minipols (16cm) en is de kastvorm niet bepaald subtiel (dik en hoekig), toch dragen ze erg prettig. Overigens is de rode een stuk dikker dan de zilver-blauwe. Daarbij zal een rol spelen dat de minutenwijzer onder de indices door moet kunnen lopen.

1 like

Vandaag weer de Rally Diver uit 1969.


23 likes

Vandaag een TELL om.

17 likes

crosspost: JLC erfstuk/verjaardagscadeau

31 likes

Van voor het ‘ongeluk’ :smirk:

Moet aan een nieuw glaasje, loop armen zwabberend tegen een plaat MDF aan in de gang die er normaal niet staat natuurlijk :roll_eyes:

25 likes

13 likes

32 likes

28 likes

Voor mij was het deze oude Tissot vanavond. Ligt al jaren in het laatje om op te knappen. Loopt als een tierelier, maar de kast en het glas moeten nodig wat liefde krijgen…:thinking::grinning:

Welterusten en/of werkze!:sleeping::+1:

30 likes

:small_airplane:

23 likes

Mijn passie voor de 40tiger jaren in één beeld :smirk:


T3 26,5 1946

32 likes

Op zijn zomerband deze keer

21 likes

16 likes

‘pearl in the rough’

33 likes

Seiko SQ4004 cal. 4633 (1977)

10 likes

Een mooie strakke kast zonder opsmuk. Niet meer wegdoen.
Deze van mij is van net na de tweede wereld oorlog en zie dat er weinig aan is veranderd.
Het enige is de patina, die krijg je er gratis bij.
Simpel, eenvoudig en je kan zelfs zien hoe laat het is.
Een keurig horloge.

19 likes

Merci :blush:,deze gaat niet weg al vindt ik mijn andere 40tigers evenwaardig (persoonlijk)
Mooie patine op je Seamaster :ok_hand:

Alsof ie te dicht bij het vuur heeft gelegen :open_mouth:

1 like