Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

24 likes

Een heerlijk milde zomermiddag.
Lekker genieten in de tuin met een speciaalbiertje
en mijn Seagull Flieger met home made groen vissenhuid bandje.

Edit:
Ik bedacht dat het eigenlijk geen vintage is, dus had deze gemoeten in ‘Wat dragen we vandaag’ maar ach, het gaat om de plaatjes…

10 likes

Zeker! :yum: Wat een mooie horloge! Pontiac goes Polerouter! :slight_smile:

4 likes

Op pad met mijn Orbea en een Tissot een ijzersterk koppel (letterlijk ):sunglasses: :sunglasses:

16 likes

Gisteren binnengekomen. Gelijk aan de slag gegaan en een nieuw leven in dit Verdal Tour de France ingeblazen. Vandaag de gehele dag op mijn pols gehad.

25 likes

Een mooie P gelijk ook posten Hier :heart_eyes:

En welkom op het HF

1 like

Klussen vandaag dus…

17 likes

Mooi exemplaar P. Je bent pas kort op het forum maar wel al aardig aan de weg aan het timmeren met je vintage collectie. Er komen al mooie stukken van jou voorbij :+1:t3:

3 likes

thanks @PaulusB! Ik ben inderdaad pas paar maanden bezig, maar wel heel veel gelezen op het forum en heel veel mooie horloges gezien :grinning:

1 like

… klussen met een vintage Omega om…je moet het maar durven…:grimacing::wink:

3 likes

22 likes

Al de hele week draag ik mijn Orissen (sixty five en de classic date). Nu is het de beurt voor mijn kleine vintage Oris star…eindelijk weer in dit gezellige hoekje posten.

17 likes

Hahaha dat was er na hoor…

2 likes

Vóór het klussen vanochtend eventjes LCD :sunglasses:

15 likes

ORIS 'The first Pointer calender :stuck_out_tongue:


En neen géén snoepje dit Cal 373 :roll_eyes:

20 likes

Serviced en op een @Ko-Banden stitchless pigskin strap :ok_hand:

30 likes

Oude chronograaf.

23 likes

30 likes

Zeer, zeer mooi horloge en perfecte klassieke combi met die band. Meer heb je toch eigenlijk niet nodig.

1 like

Bedankt Hidde, dit is een blijvertje ja. Draagt erg comfortabel en elegant op de pols :ok_hand:

1 like