Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Eens. Maar zolang er nog geen original is eens getest voor deze Tissot, qua comfort nada maar gaf na twee dagen wel de doorslag voor metaal. Anders had ik hem misschien al verkocht, met leer smoelt hij m.i. niet lekker :sunglasses:

1 like

Heel mooie Tissot :+1: én ook een like voor die Renaults 4 :smiley:

2 likes

Wel voorzichtigheid geboden gezien de reputatie van de EB1343. :yum:

1 like

Ik zou geen problemen hebben met deze op leer, maar een band kan inderdaad een horloge maken of breken. Dus op zoek naar een originele bracelet voor deze ref. :sunglasses:

Je zou er misschien zo’n stalen rallyband op kunnen zetten, maar qua comfort denk ik niet dat je daar blij van wordt. :sweat_smile:

1 like

Heb ik (T) maar in andere breedte - maar eens kijken hoeveel geduld ik kan opbrengen :innocent:

1 like

Dank je; omdat het voornamelijk Tissot’s zijn heb ik er al eens een aantal in het “Tissot only” topic geplaatst, 14 dagen achter elkaar, van nieuw naar oud. De eerste staat hier:

Dan even naar beneden scrollen, er staan ook de nodige andere dingen tussendoor. :sunglasses:

1 like

Wat is de lugwijdte van die Seastar eigenlijk? Een PR516GL heeft 19 mm, maar die Seastars willen ondanks de vrij forse kast door de “C-Shape” kast nog wel eens 18 mm hebben.

1 like

Op stap geweest met Renaultjes 4 ,:heart_eyes: Hoe gaaf is dat.
Leuk horloge, maar dat is bijzaak.

1 like

Vandaag een Seiko Worldtime uit 1974

21 likes

Vandaag een oude Wyler

21 likes

Nou, ik probeer het (al een tijdje) zelf te leren. Maar tot die tijd doe ik er eigenlijk niet veel aan. Ik zoek eigenlijk nog iemand die het kan doen…:wink:

Kwam er vandaag alweer één tegen…- een Omen?

1 like

Vandaag weer eens wat polstijd voor de Citizen Seven Star 100M Para Water 21J uit januari 1969. Eén van de mooist bewaard gebleven vintage Citizens in mijn collectie. Onaangeroerd, ongepolijst. De interne bezel is echt geweldig, ik ben helemaal verliefd op dit horloge.

23 likes

Dit keer er een verhaaltje bij geschreven

20 likes

Vers knoopcelletje geplaatst en weer zoemen dat het een lieve lust is. Blijft zeker een van mijn favorieten: tof ding.

18 likes

Vandaag een Basis Sport penanker horloge.
Voor die tijd een reusachtig horloge.

24 likes

Had hem net per ongeluk in het Seamaster topic gezet.

23 likes

Zelfde kast, minder imposante dial deze Allenby Fleetmaster :grinning:

18 likes

Een mooi voorbeeld dat ze vroeger ook gewoon gingen shoppen bij diverse kastenmakers …om er hun ding mee te doen :innocent:

1 like

"misschien zo’n stalen rallyband …"
Klopt helemaal, 18 mm inderdaad,en mijn Tissot rally band is helaas 17+…( De merkloze die ik heb ook, of zelfs 16mm.)
Bedankt voor 't meedenken nog :+1:

1 like