Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Even gewisseld naar deze PRIM

18 likes

Net aan Vintage geloof ik. In elk geval in orde nu :yum:. Een souvenir uit Berlijn, net begin Corona periode. Hij ruikt geloof ik nog naar het desinfecteermiddel van de verkoper :grin:

14 likes

ik was even aan het fotograferen voor de verkoop, maar na 1 foto bedacht ik me alweer :see_no_evil:

Ik krijg trouwens ineens geen foto’s meer geupload vanaf mijn laptop, maar wel van mijn telefoon. Iemand een idee hoe dat kan?

29 likes

Absoluut: houden, is té mooi om weg te doen :sunny:

2 likes

Ik zou er niet eens aan denken om die te verkopen… :open_mouth:

1 like

Och… heb het al eens gezegt…maar kan het weer niet laten. Wat zie ik deze graag :slight_smile:

1 like


Is eens wat anders, dan altijd goud.

13 likes

Graag zien…krijgt spijtig genoeg zoals de rest te weinig draagtijd …een probleem dat steeds groter wordt …voor velen onder ons :blush:

1 like

Haha ja dat herken ik ook inderdaad, een luxe probleem toch?
Deze Glycine met 17-steens incablocje krijgt ook veel minder aandacht dan ze verdient…daarom maar weer snel omgedaan.

15 likes

Jummie! Die lume, te gek!

1 like

Kan even niet dragen.
Ligt uit elkaar :joy:

18 likes

Aerospace vandaag,

38 likes

Dots buitenkant vanochtend :sunglasses:

19 likes

…ondertussen in de tuin achter de dikke muren draaien we op electric :smirk:


:mask:

21 likes

Tritium:slight_smile:

1 like

25 likes

Landeron 248. Na al even niet meer bezig geweest te zijn met horloges er terug maar ingetrokken geweest. (En er liggen nog enkele pareltjes bij de horlogemakers).

2 likes

I know! Dat is precies de reden dat mijn 16570 uit 1999 is, lees ook nog met tritium. Maar mijne is nog lang niet zo lekker geel als deze… geduld…

24 likes

De aparte ZentRa Maxim.

15 likes