Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Good morning glory

29 likes

Leuk dat ie nog af en toe voorbij komt.
Ik had een titanium Zentra met zwarte wijzerplaat, in een opwelling gekocht in Heerlen dacht ik, toen ik dat voor mm werk was.
Is Zentra Duits?
Weet het niet, aangenomen van wel.

Hier gibt’s mehrere

Edit: snel even opgezocht: Duits dus

https://watch-wiki.org/index.php?title=ZentRa

4 likes

Mijn twee favoriete vintage Seiko duikers: 6217 uit ‘66 en 6306 uit ‘78😀

25 likes

Deze uit 1998, lang donker weg leggen. Deze heeft aardig wat kluis jaren gehad.

1 like

Vandaag deze:

16 likes

Constellation uit ‘66

21 likes

Ik blijf dat een heel leuk horloge vinden maar Ik heb dan ook een zwak voor het merk

1 like

De KonTiki vandaag mee. Heerlijk fris zomers horloge aan de pols. :sunglasses::ok_hand:

Fijne dag nog!:+1::wink:

20 likes

Dit is toch wel mijn mooiste Yema. Een robuuste late 60’s case, een kwalitatief Valjoux uurwerk. Een bijzonder palet aan kleuren en een fantastisch cockpit design. De Yema Flygraf 1st serie uit 1968.

Fijne dag en stay safe!

23 likes

Idd, hier de voorstelling van de Maxim.

1 like

Zelfs met ingebakken glimlach.
:+1:

1 like

Gelezen, en een like gegeven ook nog…Die zal wel even onderweg zijn vanuit 2014 !:wink:

1 like

Haha, aantal likes verdubbeld nu, waarvoor dank :joy:

In 2014 kon men nog niet liken, bij dat oude forum…:sweat_smile:

1 like

Strak geworden :yum::yum:

Ah van de Swatch Classic zo te zien :roll_eyes::yum:

Ah van de Swatch Classic zo te zien :roll_eyes::yum:

Vandaag de 6139-6012 op een zojuist binnen gekomen Uncle Seiko stalen band. Fijn weekend.

16 likes

Dank je Jeroen. :slight_smile:

Ik ook. Het spul met het oude logo is het leukst. Maar ook het nieuwe dat met een vernieuwd logo ( minder mooi imho) onder de vlag van de vrienden van @Chillekasper geproduceerd wordt , vind ik ook nog steeds heel charmant.

1 like

Haha hele frankenwatch jouw birthyear horloge. Hoop dat jouw ouders je wel met originele edgar-onderdelen in elkaar hebben geschroefd dat jaar :grin::see_no_evil:

Juist leuk je birthyear watch zo te restaureren lijkt mij. Wel even posten als ze helemaal af is :smile::wink: