Wie heeft er ook een speedmaster

Ik verwacht hier niet zulke heftige reacties, als bij wie heeft er ook een rolex.
De speedmaster doet zeker niet onder voor laat ik maar zeggen de submariner.
De Nasa heeft niet voor niets voor de speedmaster gekozen.Hier volgen de foto,s van de 2 speedmasters die ik bezit.

Ik heb er een…

Groet, Justin

1 like

Ik bedoel natuurlijk. Wie heeft er ook een speedmaster
Hier een foto van een speciaal uitgegeven pen.

Jawel, ook ik heb er Ă©Ă©n; een day-date

Fijne zondag verder!

Grt. Marco

Hoi Jansinn, dat zijn niet de minste Speedies… prachtig…

Over die pen, ik zie ze vaker voorbij komen. Is het een vulpen of een ballpoint?

Het is gewoon een balpen.Die heb ik gekregen.Wel bij de aankoop van de speedmaster.

goed topic :smiley: :smiley: :smiley:

de speedmaster is mijn favoriet!

hier is mijn omega!

nb: mooie speedmasters, ik hoop ook ooit nog eens een sm moonphase te kopen.

Verder ben ik steeds meer benieuwd naar jouw verzameling nav je rolextopic en dit speedmastertopic. :o

Ik heb er geen, wel een Seamaster:D

Wat is er eigenlijk met dat Rolex topic gebeurd?
Ben ik nu mal of issie ge-delete?
Ik had er jandoppie nog wel een mooi foto opgezet:(

Ik zie nu ook dat mijn rolex topic is verdwenen.
Is dat normaal dat die vanzelf verdwijnen.
Er waren meer dan 100 reacties.Niet allemaal leuke moet ik zeggen.

Zeker…:slight_smile:

Ik denk dat de forum moderator gezien de reacties besloten heeft dit topic te verwijderen…een wijs besluit mijns inziens…want het ging op het laatst helaas niet meer over horloges maar persoonlijke meningen…

Fijne zondag! Hier schijnt de zon…dus dankzij de foto tips heb ik een aantal gelucht en op de gevoelige plaat proberen te zetten…helaas nog niet zo goed als vele anderen het kunnen op dit forum…



Groet, Justin

Mooie speedmasters trouwens! Jansinn!!

Gehad en weer verkocht, de speedmaster deed het toch niet voor mij… Hoewel ik het een mooi horloge blijf vinden!

Ook een Speedmaster heb ik sinds kort en ik vind het een van mijn fijnste horloges om te dragen.

Heb zelfs een topic gemaakt over de servicebeurt:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,227826

mvg, Frans

De 1989 Limited:


heb n redelijk nieuw model, vind 'm erg mooi maar wel n beetje klein uitzien, ondanks dat ie 40mm is…

Yes, na een paar jaar dromen, hunkeren, kwijlen en afgunst heb ik mij dit voorjaar gepermitteerd er eentje aan te schaffen.
Een "68er premoon.
Ik ben er nog steeds erg blij mee.

groets,
rombo319

Justin, waar kan je die Speedmaster-plantjes kopen?:D:D

Hallo Tom,

ik probeer ze te kweken…probleem is dat je eerst een omega met een plant moet kruisen…en dat gaat vaak ten koste van de omega…

hahahhaahaha…als het me lukt stuur ik je een stekje…

fijne zondag !!

Groet, Justin