Wilders en zijn Rolex

Een ieder moet zelf weten wat hij of zij draagt.
Maar dit merk treft men wel vaak aan bij bepaalde types.

Zo was ik laatst op het vliegveld en spotte een diep gebruinde
hoog blonde familie.
En…ze droegen allemaal een Rolex :laughing:

Ik kon het niet laten om even een praatje te maken en…
ze waren allemaal echt, de klokjes, mazzeltje in de loterij.

Grt.

Soms?

1 like

Rolex mishandeling!

Nice. Waar we allemaal niet over kunnen vallen.
Is hij ook lid van het forum? :sweat_smile:
Zo ja, onder welke forumnaam?

1 like

Op geenstijl zeggen ze 114060, ik hou het op een 116610

Gelukkig dat ie geen Marinemaster heeft, dan had ik de mijne moeten verkopen. :man_with_turban:

5 likes

Volgens mij draagt hij al jaren gewoon een 16610. Een kamerlid verdient een 120k per jaar meen ik, dus zou goed een netto maandsalaris kunnen zijn.

Voor zover ik weet staan (ook) kamerleden niet op een/de loonlijst, maar moeten ze er zelf belasting over betalen, zoals bijv. een zzp-er (maar dan zonder de ondernemersaftrekken :slight_smile: )

gewoon even ter info.

Kwekerij, niet loterij :wink:

3 likes

:joy:

Goh, was jij dat met je gezin? :laughing:

1 like

Een cadeautje tijdens de Historic Grand Prix als ik me niet vergis. Hij is dan ook een echte race held.

Dan nog even on-topic, ik gun iedereen een mooi kwaliteitshorloge, dus ook Geert Wilders.

Precies. Als je succesvol bent en het breed laat hangen word je meteen als egoïstische patser weggezet. Bah.

7 likes

Zit hem niet zo zeer in de man z’n inkomen als wel in z’n uitgavepatroon. Of beter gezegd het gedwongen gebrek daaraan. Laat die man dan gewoon z’n Rolex dragen.

PVDA voorstel zal wel worden om elke uitkeringsgerechtigde ook een Rolex te geven

1 like

Precies. Nooit uit eten of op vakantie. Dan hou je zo 20k per jaar over.

1 like

Bwa, is gewoon een nepper, op de dappermarkt van een Marokkaanse in boerka aangeschaft.

4 likes

Wat een armoede in die partij…

1 like

O.M.G. Marijn toch, ik geef je een like, maar had het islam teken nog niet bewust gezien, grrrrrr
Wat is er met de sterke drank?