Wilders en zijn Rolex

Precies. Nooit uit eten of op vakantie. Dan hou je zo 20k per jaar over.

1 like

Bwa, is gewoon een nepper, op de dappermarkt van een Marokkaanse in boerka aangeschaft.

4 likes

Wat een armoede in die partijā€¦

1 like

O.M.G. Marijn toch, ik geef je een like, maar had het islam teken nog niet bewust gezien, grrrrrr
Wat is er met de sterke drank?

Hendrik., het is geen islam teken. Het is wel arabisch. Tot voor kort woonden daar ook niet-moslims. Maar dank voor je like.

Identiteitscrisis?

Van mij mag G.W. gerust een fraaie Rolex kopen en dragen. Over het algemeen is hij ook redelijk goed gekleed; zijn kapsel: mwah. Het puntje van zijn linker boord van het witte overhemd staat op dit moment de zaal (TK) in te wijzen. Dat kan, nee, dat MOET beter!

Tja, geen handige zet van die pvda beleidsmedewerker om dit aan te kaarten. Als het nou een Patek ofzo was, dan was het wel nieuwswaardig. ( hoewel een niet liefhebber bij een horloge van ā‚¬5000+ je compleet voor gek verklaard)
Gelukkig kan en mag Geert zijn standpunten in Nederland vrij uitspreken, hoewel ik m wat kort door de bocht vind, gun ik m ook wel zn horloge liefhebberij. Is ie niet stiekem lid van HF trouwens?

2 likes

Ze krijgen een schadeloosstelling. Het blijkt toch iets minder. Een gewoon 2e kamerlid krijgt 107k per jaar.

Dat je daarvoor je bed uit komt. :confused:
.
.
Elf.

1 like

Nou ja is niet veel meer dan een normaal salaris voor een hoger opgeleide en daarnaast veel minder dan een bestuurslid in het bedrijfsleven.
Maar je stelt je wel 24 uur per dag beschikbaar voor de samenleving. Niet echt een riante vergoeding dus.
Dan mag je jezelf best eens trakteren met een leuk klokje.
Die vd Steur draagt volgens mij trouwens een IWC.

2 likes

Hij heeft wel smaakā€¦ Qua horloge(s)

Denk dat ze er 4500/5000 netto per maand aan over houden. Dan ben je idd 80% van huis en mag je overal voor opdraven. Mocht je vrouw daardoor niet kunnen werken dan is het een gezamenlijk inkomen.

Absoluut niet slecht. Maar kijk je wat je ervoor moet doen en moet laten ook absoluut niet heel goed.

Nu heb ik sowieso niks met politiek en over het algemeen is het politieke mens niet zoā€™n heel prettig mens (lees: altijd boos op een ander en vingertjes wijzen). Dus elke euro is er een teveel.

Die Rolex van Geert hebben wij met zā€™n alle betaald.
Maar ik zal hierdoor wel weer voor provinciaal uitgemaakt worden en weet niet hoe de wereld werkt. Enzo.

1 like

Misschien was het een relatiegeschenk uit Israel.

2 likes

Wie weet :slight_smile:

1 like

Proost!

2 likes

Zie je zelf de ironie ook als je zoiets schrijftā€¦?

5 likes

46mm neem ik aan, met dat postuur.

2 likes

In ieder geval geen roze bril uit eigen winkel op.:wink:

Yep, cyclops lijkt wel een subdial op fotoā€¦:wink: