Wordt dit mijn volgende aankoop?

Zoals iedere horloge verzamelaar zit in momenteel in een fase dat ik mij afvraag of ik niet een klein stapje omhoog moet gaan door in plaats van een Invicta dit keer een ander horloge aan te schaffen.
Tijdje geleden ben ik al eens gaan snuffelen bij :sheep: & :lemon:, heb daar heel wat moois voorbij zien komen! Waaronder dit:

Maar ook Tudor:

Nu schreef @Ruud dat ik niet een Tudor moet kopen. Maar dat hij een paar leuke horloges heeft die ik echt eens moet passen. Wij hebben hebben dus afgesproken bij een café in Amsterdam. Eerste waar Wij het over hadden waren zijn Polerouters van UG! Echt geweldig horloges, en natuurlijk zit in die horloges een hoogstaand microrotor uurwerk. Ik heb al vaker op Chrono24 voor zo’n horloge gekeken, het idee om een horloge te hebben met een mooi afgewerkt uurwerk maakt mij heel erg blij. Zo ook dit horloge!

Mij maakt het persoonlijk niet veel uit of een horloge gemaakt is van staal of van goud, maar die UG’s vind ik echt buitengewoon mooi!
Hebben we de UG gehad, kwam Ruud met het zware geschut, cq Rolex.

Ik heb gelijk de kans aangegrepen om deze om te slingeren, wetende dat het voor mij heel lastig zal worden om er ooit een te bemachtigen .

Zoals iedereen wel weet zijn deze Submariners te koop voor 7,5k bij de Rolex winkel, althans wanneer je er voor in aanmerking komt.
Maar net als de Cartier gaat ook dit horloge over mijn budget.

Er valt hier zoveel over te zeggen, maar we hadden een leuke middag. Veel stof om te bespreken, het meeste over horloges, maar ook over inlegkruisjes, Invicta en andere forumleden. Geen idee wat deze drie met elkaar te maken hebben. :sweat_smile:

Maar wat zouden jullie mij adviseren?

  • Gewoon nog een Invicta!
  • Tudor BB58
  • Universal Genève Polerouter
  • Cartier Santos
  • Rolex Submariner
  • Iets anders, bijvoorbeeld…(Ketelaars, Holthinrichs, etc)

0 stemmers

Nog ff een paar foto’s

12 likes

Wacht even. Heb ik iets gemist?

3 likes

Casper zag het aantal invictims oplopen,
En kon het tot verdienmodel omdopen
Want zo mikt da,
50 euro per verkochte invicta
In een potje om zijn geliefde rolex te kopen

Sorry, die moest even.

25 likes

Ik weet niet hoe groot je pols is. Maar op de foto vind ik eigenlijk alleen de Polerouter goed staan.

1 like

Ik heb 21cm pols

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Ik ben heel eerlijk, heb niks aan die actie verdiend. Zelfs dat horloge heb ik zelf gekocht.

Ik vind [quote=“Chillekasper, post:5, topic:253710, full:true”]
Ik heb 21cm pols
[/quote]
Raar, gezien

:point_up:dat dus

2 likes

Gewoon nog een Invicta.

4 likes

Het zijn heel verschillende horloges, en daarvan vind ik de santos er positief anders uitspringen. Maar hij moet ook wel in stijl bij je passen.

1 like

Cartier tank man, eckte stijltje

3 likes

Dat indien je deze vraag moet stellen op het forum, je het even moet laten zoals het is.

7 likes

Invicta

10 likes

Nieuwe telefoon. Die foto’s…

5 likes

Had je de pre-owned collectie van S&C al bekeken?

1 like

Voor iemand van 11 ben je verrekte bijdehand.

2 likes

Ik vind die Certina zo mooi!

Zie geen Omega in het rijtje😀!?

3 likes

Misschien een mooie Rolex OP of een Explorer 1?

1 like

Mijn IPhone 10 is prima​:laughing::laughing::laughing:

3 likes

Nou, dan een fotografiecursus. :man_shrugging::joy:

4 likes