Wordt dit mijn volgende aankoop?

Ga er voor.

Tot nu toe flipper ik inderdaad heel erg met die moderne Invicta’s. Ook al heb ik een aantal horloges die echt wel zullen blijven. :slight_smile:

Voorbeelden zijn mijn Max Bill van Junghans. Tijdloos ontwerp, kan altijd gedragen worden. En een andere die ik ook veel draag is een Invicta Thin Reserve. Lekker dun horloge Quartz horloge gemaakt van Titanium. Eigenlijk zoek ik dus iet wat dat zou kunnen aanvullen, iets waar ik niet snel op uitgekeken raak, wat typisch “ChilleKasper’s” is. Kortom, een blijvertje.:ok_hand:t2:

Absoluut voor de Rolex Submariner gaan!
De mooiste klok in mijn optiek uit het rijtje en qua waardevastheid ongekend stabiel.

Kasper houdt van tegen de stroom in zwemmen en een Submariner is het tegenovergestelde daarvan. :wink:

3 likes

Heb jij een leuk alternatief???

Omega Globemaster. :ok_hand:

11 likes

Ook een goede optie! Wel wat duurder dan 3k. Maar qua specs een absolute topper.

1 like

Aan welke prijs mag ik dan denken?

Google!

3 likes

6.5k zonder eventuele korting

1 like

Gebruikt onder de 4K moet lukken.

1 like

Nieuw voor net boven de €4500 ook, zie Chrono24

Om eerlijk te zijn lijken mij die voorgekauwde saaie forumlievelingen niet bij jou te passen en ben je daar zo op uitgekeken; ik zeg ga gewoon voor een Breitling:


.

4 likes

Die ziet er heel spannend uit! Wat is referentie nummer? :slight_smile: :grimacing:

1 like

Volgens mij is dit een CB011012.
Nieuw flink buiten je budget overigens, maar gebruikt is er misschien iets te vinden dat in de buurt komt. :roll_eyes:

1 like

Bij schaap citroen Groningen in de 30% korting Omega Globemaster wit op leer en Tudor Black Bay Steel op leer.

1 like

Wat nog meer?

Speedmaster CKxxxx

1 like

Zoek een baan waar je niet minimumloon verdient, spaar fanatiek en koop dan toch de Tudor.

9 likes
7 likes