WTF 🧐 wat kan dit zijn

Even tussendoor. Heb jij je zwemdiploma’s al behaald? :wink:

3 likes

Jep! A, B en C. :sunglasses:

1 like

Haha, ik ben bij A blijven steken. Ik hoop dat de dijken het houden!

1 like

Er is een website waarop je kan zien of de plek waar je woont droog blijft als de dijken breken.

1 like

Ik vind het geen slechte service eigenlijk

1 like

Met 173 euri kon je het slechter treffen. In elk geval straks een nieuwe plaat en wijzers, en weer een verse servicetermijn - waarvan je in principe al pakweg op de helft zat.

Blijft een halfbakken oplossing zo, maar als-ie straks als nieuw terug is, ben je 't alweer vergeten. :slight_smile:

1 like

Dat vind ik zeer coulant van Maurice Lacroix! Voor 173 euro, heb je je horloge weer als nieuw terug en perfect functionerend voor de komende 5 jaar.

Dat is absoluut niet vreemd. De rubber dichtingen kunnen al na een jaar hun functie (gedeeltelijk) verliezen. Alles afhankelijk van gebruik uiteraard.

2 likes

Nee, het is inderdaad geen slechte service en ik kan daar wel mee leven. Maar ben toch benieuwd wat ze op mijn reactie te zeggen hebben.

Kan wel, makkelijk maar ze adviseren vanniet. Want met die langdurende garanties willen ze geen risico’s lopen op waterschade waarvoor zij de rekening moeten betalen.

1 like

Dat begrijp ik nu niet. Ze zijn je niets verplicht hoor. En 173 euro voor een horloge in nieuwstaat vind ik een erg fijne actie van ze.

Je hebt gelijk, maar een horloge van die klasse die binnen 3 jaar zo uit ziet, dat vindt ik nou weer niet kunnen. Dus ben ik teleurgesteld in de kwaliteit.

Volgens mij wordt dit de langste reparatie in de geschiedenis!
Elke stap verder duurt steeds een paar weken.
De laatste ontwikkelingen waren dat ze nog moesten wachten op een onderdeel (seconde wijzer) uit Zwitserland.
Horloge zou dan medio / eind maart klaar zijn.
Heb ze gisteren nog eens een mailtje gestuurd, uiteraard met het nodige begrip voor de huidige situatie.
Kreeg vanochtend een antwoord, op het moment zijn ze inderdaad gesloten, sommige zoals email verwerking etc, werken van huis uit.

Gelukkig wel nog iedereen gezond daar. Maar reparaties zijn voorlopig tot eind april gestopt en vandaar uit zien ze verder.

Natuurlijk heb ik alle begrip voor de situatie. Maar ik denk dat dit een record tijd gaat worden voor een horloge ter reparatie.:disappointed_relieved:

Krijg toch wel een beetje heimwee naar mijn klokkie. :disappointed_relieved:

1 like

Zie het als een mooi excuus om (tijdelijk) iets anders te kopen! Glas is in dit geval half vol.

1 like

Ik heb niet de moeite genomen om alles te lezen hier, maar omdat er lucht en dus een kleine hoeveelheid water in je horloge zit, zal er door de reactie van beide bestanddelen vroeg of laat enigszins roestvorming ontstaan. Gewoon vanzelf.

1 like

Heb ik inmiddels stiekem al gedaan. NA volgt binnenkort. :sunglasses:

1 like

Sómmige merken gebruiken daarom witgouden wijzers en hourmarkersurroundings :money_mouth_face:

4 likes

a.k.a. Rolex

2 likes

EINDELIJK! hij is klaar :open_mouth:
Het heeft lang geduurd, mede natuurlijk door de Covid-19 problemen. Maar gisteren kreeg ik het verlossende Emailtje. (na 5 maanden)
Als alles goed gaat wordt ie morgen verstuurd. Kan ik hopelijk binnen enkele dagen een NA plaatsen, of misschien beter een RA! Repaired arrival :joy:

9 likes

Denk het toch niet:


Uiteindelijk is dat ding een jaar weggeweest en toen was het nog niet opgelost.

1 like

Tjee!:worried: ja, het kan inderdaad altijd erger. En zeker als het dan nog niet goed is. Balen