Yema Superman Heritage Blue diver

Hallo allemaal,

Onlangs kwam ik onderstaand horloge tegen op het wereldwijde web. De vintage inspired diver van Yema. De Superman Heritage Blue. Mijns inziens een erg fraaie en geslaagde vintage inspired diver met een totaal eigen gezicht. De Superman Heritage heeft een uniek bezel locking system. Selita SW200-1 uurwerk onder de motorkap met 38 uur powerreserve. 300 meter water resistant. Saffier bezel. Applied logos met super luminova en een domed glass. Ziet er toch behoorlijk goed uit voor de 1100 dollar. Wat vinden jullie? Iemand ervaring met Yema horloges?

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

MvG Ralph

1 like

Lekker frisse Yema!

1 like

Ik haak af op de gepolijste center linkjes! Toevallig gisteren de site van Yema bekeken n.a.v. een Artikel op Hodinkee.

Leuk merk dat wel!

1 like

Toen ze de heruitgave van de Superman uitbrachten was ik erg enthousiast, tot de ervaringen van kopers binnenkwamen (die staan ook in een topic hier). Er waren nogal wat problemen met de lume en het mechanisme rond de kroon. Ook de stalen band scheen matig te zijn. Voor mij was de interesse toen snel weg, al hebben ze wel beterschap beloofd toendertijd.

Ik las eerst ‘Hema’. Deed me even schrikken :sweat_smile:

Ik heb wel een zwak voor Yema duikers.

Wat denk je hiervan? Daar is ie ook al voorbij gekomen. Mooi hè dat soort topics!

Geslaagd qua uiterlijk, prijs vind ik niet geslaagd…