zeldzaam..zeldzamer...zeldzaamst..had ik ze nog maar...

Hier bijvoorbeeld:

Staan er genoeg: :wink:
linkje

1 like

erg mooi maar 176007 is geen 176001 ;-).

Goed punt, zo zie je maar weer, ik ben geen Omega kenner. :sweat_smile:

1 like

Leuk model! Altijd jammer als je spijt hebt. Zag er 4 staan op EBay.com?? Niet goedkoop.

1 like

176.001 staat niet op ebay voor zover mijn ebay dezelfde is als die van jou.

Zeldzaam met een hoofdletter: Elka
Ben er nog nooit 1 tegen gekomen op geen enkel forum. Mooi van nederlandse bodem.
Gelukkig nog in bezit.


4 likes

leuk inderdaad.ook nognooit gezien!

1 like

Of is dat niet dezelfde?


Ja leuk spul hoor :wink:
Hier de 007 trouwens :sunglasses:
Bewuste keuze om voor de 001 te gaan?
Of is dit puur vanwege de zeldzaamheid zoals je het zelf stelt?

3 likes

klopt gek dat ik hem niet vind op ebay als ik hem zoek.

1 like

ik had toen de 007 en wou de 001 ook owv de zeldzaamheid.

4 likes

Ik merk betere vindbaarheid als ik eBay.com gebruik in plaats van eBay.nl. Misschien dat verschil? Heb zelf ook wel eens veel meer betaald om een, te snel verkocht, horloge terug te kopen. Nooit daar spijt van gehad. :blush:

1 like

ik koop niet meteen iets terug dat ik verkocht heb.marinemasters daarentegen heb ik er veel van gehad en dat blijft 1 van mijn favorieten.


806 navi boxed ten full set/volledig origineel

4 likes

die wil ik ook nog een keer!!!

1 like

dat vind ik inderdaad niet echt zeldzaam dan. Ik kan er zo 1 aanschaffen als ik zou willen.

ik vind dat zeldzaam want je ziet ze amper ergens op een pagina voorbijkomen.als uwe maatstaf voor zeldzaam bepaald wordt door t feit of je t al dan niet kan kopen dan ligt dat anders ;-).

En als ze wel te koop zijn maar niet in goeie staat of voor een normale prijs? Telt het dan ook nog? :sweat_smile:

1 like

Dat is wat nu op het moment op Ebay staat. Ik zoek er nooit op dit horloge, maar ga er maar vanuit dat ze regelmatig voorbij komen daar.

Feitelijk is dan zo goed als ieder vintage horloge zeldzaam als je het zo stelt. Op wat Rolexen uitgezonderd.