Zelf je horloge samen stellen / Revolo

Heb werk gemaakt van de feedback die ik hier ontvangen heb. Het is nog niet af, maar het meeste staat online.

Enkele punten: 1. configurator mobiel zou (op de meeste) mobiele telefoons en tablets moeten werken 2. algemene stijl verbeteringen en responsive fixes 3. nieuwe afbeeldingen van de echte horloges (vooral bij kwaliteit pagina) 4. snelheid verbeteringen alle pagina’s en meer.

Bedankt voor de feedback. Sinds laatste bericht nog niet geslapen, dus ik ga er nu in :slight_smile: Fijn weekend nog

@Airmannetje: volgens mij staat beste meneer horlogemaker dan nu op de homepage bij de slider? :wink:

p.s misschien moet je CTRL-F5 keer indrukken zodat de cache vernieuwd wordt in de browser

Nu live op kickstarter.

https://www.kickstarter.com/projects/1916719935/revolo-custom-made-watches/description

Krijg de juiste link niet toegevoegd. Krijg steeds het filmpje in beeld. Excuus.

De K linksboven in het filmpje is het linkje :wink:.

1 like

Haha, weer wat geleerd. Thanks​:smiley::+1:

Woo- :grinning: Hoo

Vanaf nu “official backer” van dit project !!
Ik kan nu al niet wachten :wink:

Pieter.

1 like

Gaaf! Welk uurwerk heb je gekozen?

Sorry, even eten tussendoor…
Gekozen voor de myota automaat.
Wilde wel graag een bracelet erbij, vind ik persoonlijk gewoon beter en lekkerder zitten, dus heb voor de “watch Afficionado #2” gekozen.

Pieter.

Super! Ben erg benieuwd hoe je ontwerp uiteindelijk gaat worden?! Succes met wachten:-)!

1 like

@BadBoy: Mocht je een horloge gemaakt hebben, dan kun je de “bekijken link” doorsturen naar elkaar om het horloge te tonen. Je kan de configurator image ook b.v. hier op het forum tonen (wat je gemaakt hebt).

Succes!

Of een schermprintje van je ultieme versie maken natuurlijk… wat jammer dat die 41 mm toch nog wel erg fors is voor mijn dunne polsjes… maar, mooi is-ie zeker! :yum:

2 likes

@Trash: Vet! :slight_smile: Screenshot is beter en sneller inderdaad! (ik hoef geen links te pushen, men moet er zelf achterkomen; ben geen advertentieliefhebber/url-pushing, maar was wat me te binnen schoot :slight_smile: )

Fijne avond

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden nietwaar?

Tóch heeft het zijn voordelen als de maat wat te groot is voor je… hoef je tenminste niet de bijna onmogelijke keuze te maken nietwaar?! :wink:

@Trash: Ik zie dat de crown er nog paar pixels buiten valt, omdat sommige kasten etc. smaller zijn dan anderen ( wat jullie nogmaals vast beter weten dan ik ). Zal kijken of ik hier de komende tijd nog wat kleine fixes aan kan doorvoeren, mits goedgekeurd :slight_smile: (mocht opdrachtgever meelezen).

Qua horloge voor mijzelf; ik heb op dit moment een Emporio Armani AR1451 Horloge 47 mm. Niet om het merk, kwaliteit of dergelijk, maar puur impulsief omdat ik hem erg strak vind en fijn (lees: zwaar) om de arm. Ik houd erg van zwart/wit combinaties qua stijl met misschien 1 felle kleur. Echter, ik heb telkens het gevoel dat ik een tweede ( en vast derde… ) horloge moet hebben om te kunnen wisselen. Hoewel mij dat ietswat het gevoel geeft als vrouw over te komen, is een horloge (geen smartwatch of iets) een van de weinige dingen die ik qua mode/stijl wel kan waarderen ( in plaats van kettingen en verzin het maar ).

Een Revolo zal naar grote waarschijnlijkheid mijn 2de horloge worden, gezien ik tijdens de ontwikkeling toch al wel een aantal mooie varianten voorbij heb mogen zien komen ( in het echt, maar in de configurator natuurlijk ook ). Zit dan b.v. te denken aan iets als dit:

Het ziet er goed uit,… Doel is bijna gehaald !
Ondertussen ben ik natuurlijk dagelijks bezig om verschillende modellen te proberen echter zie ik nu ook wel in dat het inderdaad vrij lastig is om een origineel ontwerp te maken :wink:
Ze hebben allemaal wel iets “bekends” , zullen we maar zeggen.

Maar hoe dan ook , kan niet wachten tot het daadwerkelijk door gaat.

Pieter.

3 likes

Nu na de kickstarter ook op “indiegogo” een introductie…

Ik vind ze best leuk… Met een q erin nu voor onder de 200,-… :+1:

Had deze gebouwd.:joy:

1 like

@isemantics

Weet jij wat de lugbreedtes zijn van de verschillende kasten?

Tnx!

1 like

@frenk: Heb het even voor je nagevraagd en kreeg als antwoord: “Het is 22mm voor alle huidige modellen”

1 like

Dank u voor de reactie! :+1:

1 like

Geen probleem :slight_smile: Zijn druk met vanalles bezig. Ik zal even nieuwe prioriteit toewijzen aan “Meer informatie/details toevoegen bij elk horloge en elke functionaliteit die horloge informatie toont” :slight_smile:

1 like