Leuke dameshorloges, maar qua waarde is het nagenoeg nul. Ik zou ze lekker bewaren.
Bijzonder zeker niet. Het derde horloge bevat een paar gram zilver (paar euro), maar daar houdt het dan wel een beetje op…
Oké dan weet ik dat ook weer en wat is de herkomst
Oma heeft de foto’s gemaakt en gestuurd . Oma kan best wel eens een niet zo stevige hand meer hebben.
Bijzonder: zeker, want van jouw oma!
Waarde nihil.
Dameshorloges liggen sowieso al slecht in de markt.
Hahahaha maar waar komen ze vandaan dan zo had ik het eigenlijk moeten zeggen
Van je oma toch…?
Zonder gekheid, dames horloges doen niets omdat ze niet worden verzameld, behalve misschien van de dure merken. Degene die je toont zijn misschien van Zwitserse makelij maar van zgn. plakmerken op de Pronto (Verdal) na.
Als ze emotionele waarde hebben koesteren en anders in een laadje van een kastje op zolder of in de kelder…
De foto’s die jij plaatste toen je pas lid was waren van eenzelfde kaliber
Wel 5 jaar geleden;) maar je hebt gelijk.
Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, het merk Pronto is een heel goed merk en had vroeger veel met wielersport te maken. Zelf heb ik ook in m’n vintage horloge verzameling een Pronto herenhorloge.
Hoewel de waarde niet veel is, zoals al is geschreven, is het erg leuk om ze te bewaren en eventueel een keer op te laten knappen.
Een oma met een horlogebox / horloge kussentjes… Dat maak je niet elke dag mee! Hulde voor je oma.
loooooooool
Verzamel waarde is het bijna niks, maar dat moet jij je oma niet zeggen, Misschien wil ze jou die horloges wel schenken, En dan moet jij je oma het gevoel geven dat ze iets waardevols heeft gegeven. Dan is ze blij, en jij hebt iets wat je oma uit liefde aan jou heeft gegeven, dus voor jou veel waarde van liefde.
Nou vindt het inderdaad zoals het word gezegd mooi gewoon houden en nog opknappen en mooi bewonderen ik vind ze er Ook heel mooi uitZien bedankt voor alle antwoorden
Hahahah ja iedereen doet het ben ook net nieuw dus een roast als dat is heel onvolwassen
Mooi verwoord en zo heb ik het ook gezegd dat ze heel mooi oud en uniek zijn
Het siert je als je het zo gezegd hebt tegen je oma , je hebt je hart op de juiste plaats zitten. Het zegt veel over jou zelf… bewondering voor je
Thanks en ja ze werd er heel blij van