Zillawatch

Enige paar weken geleden zag ik een Panerai Radiomir, waarop een gemêleerde rode band was gemonteerd. Deze was verkrijgbaar bij Zillawatch van @charlesb52. Daar niet alleen de rode, maar ook een blauwe besteld. De banden moesten uit Indonesië komen, dus waren een paar weken onderweg. Charles hield me zeer goed op de hoogte van het productieproces en de levertijd en stuurde af en toe een foto van de voortgang. In de tussentijd echter verkocht ik mijn Panerai. Charles bood uit zichzelf aan de banden terug te nemen. Wat een uitstekende service! In de toekomst zal er ongetwijfeld wel weer een Panerai komen. Ik ga dan zeker zaken doen met Zillawatch/Charles!

2 likes

Ik zag op Instagram van Zillawatch een mooie rogge band staan. Deze heb ik besteld bij @charlesb52. Deze banden komen zoals hierboven aangegeven uit Indonesië en duurde een aantal weken om hier te komen, natuurlijk ook met de wetenschap dat het coronavirus nu rond waart. Dus de levertijd is veel langer dan anders. Daarbij niet vergeten dat het handwerk is, en dat vergt tijd. De communicatie van Charles hierbij was zeer prettig en werd ik goed op de hoogte gehouden van hoe alles ervoor stond.
De banden zelf zien er prachtig en degelijk uit. Zeer soepele toch stevig. Ik zou zeker weer een band bij Charles bestellen! Aanrader!

1 like

Vorige week een super mooi gratis lizard bandje gehad van @charlesb52. Super tof dat hij deze aanbood en ben echt tevreden met de looks en kwaliteit! Ik raad dan ook zeker deze banden aan iedereen aan!!

Thhnx Charles, in de toekomst gaan er sowieso meer komen!

2 likes

Review van @Phoenix.bas : NA Suka strap(s)/Zillawatch

1 like

Over het weekend op geen tijd een deal gemaakt met @charlesb52 van Zilla Watch voor een Panerai Radiomir. Vroeg hij me of ik er nog een extra strap bij kon gebruiken, in het blauw? Ik dacht het wel. De prijs was heel redelijk en we waren er meteen uit.

Alles vlot verlopen, binnenkort de band eens monteren! Excellente service!

1 like

Prima Suka strap gekocht via charles/Zillawatch. Fijne communicatie en tijdige levering. Kwaliteit van de strap is goed en ik ben dan ook tevreden met deze deal.

1 like

Net een pracht Zuka binnen via @charlesb52 / Zillawatch ! :star_struck:
Echt prachtig. Kijk hoe de 1953 gepimpt is !
(Dit smaakt naar meer)

1 like

Vandaag ook een mooie Suka strap van Charles binnen gekregen. Erg prettige communicatie en prima strap.

1 like

Fijne deal gemaakt met Charles van Zillawatch, prima communicatie. Bedankt!

1 like

Twee prachtige straps gescoord via @charlesb52 :grin:

De python hangt aan de Aquaracer, de croco wacht op een nieuw horloge :blush:


SmartSelect_20201208-122526_Gallery

1 like

Hele mooie Sukastrap gekocht bij @charlesb52 van Zillawatch! Hele vlotte informele communicatie, met veel vrijgevigheid in een pakketje aan huis geleverd! Top deal!

1 like

Vorig jaar prachtige band gekocht bij Zillawatch. Goed geholpen door bevlogen watch liefhebber Charles! Hij gaat echt maximaal voor een tevreden klant. Verder prima prijs kwaliteit banden. Koop zeker weer een mooie strap bij Zillawatch.

1 like

Prachtig bandje ontvangen van @charlesb52 ofwel Zillawatch. Zeer goede communicatie en dito prijs!

2 likes

Na het plaatsen van een “Gezocht”-topic voor tips over een mooie strap voor m’n meest recente NA ben ik in contact gekomen met @charlesb52 die opperde een mooi strap te laten maken voor de vakmensen @ Suka Straps.
Na enige berichten met mijn wensen over een weer te hebben gestuurd is de bestelling gedaan en vandaag heb ik de nieuwe strap in ontvangst mogen nemen.
Het heeft even geduurd, maar oh boy! wat een strap! :+1:

Fijn en duidelijk contact met een mooi resultaat voor een idem prijsje. :ok_hand:

2 likes

Vandaag een mooie nieuwe Suka strap binnen gekregen van Zillawatch van forumlid @charlesb52.

De kleur was enigszins anders dan ik verwachtte, maar ik moet eerlijk toegeven dat deze kleur mij aangenaam verraste. Mooie kleur, erg soepel leer, prettig geprijst. Aanrader!

1 like

NAV een gezocht-topic kwam @charlesb52 van Zillawatch met deze mooie watch roll van Watchpouch Wesley. Snel geschakeld en gelijk door Charles verzonden. Super!

1 like

Lang gezocht naar 24mm Stingray bandjes maar nooit wat gevonden tot @ charlesb52 mij benaderde. Lange verhaal kort: ik heb twee Stingray bandjes :sunglasses:

Eentje wat fijner qua structuur (al is dat met stingray een understatement) en eentje met en rij geslepen schubben:

Wel een stuk stugger en dikker dan ik dacht dus de bandjes door een vlindersluiting gaat hem niet worden maar met gewone buckle is het bandje er niet minder mooi om.

1 like

N.a.v. een zoekvraag zojuist een mooie Watchpouch ontvangen van @charlesb52

Vriendelijk contact, vlotte afhandeling en helemaal conform verwachting. Dank!

2 likes

Mooie roggeband gekocht superservice 2 opgestuurd om mijn keuze te bepalen aanrader !

1 like

Vandaag een horlogerol van Watchpouch binnengekregen die ik via @charlesb52 bij Zillawatch had besteld.

Ondanks enige vertraging van de kant van PostNL in goed orde ontvangen en gedurende het hele proces uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Ik kan alleen maar positief zijn.

1 like