NA Suka strap(s)/Zillawatch

Laat ik allereerst melden dat ik geen benadigd schrijver en fotograaf ben… Maar ik vond dat ik een NA moest schrijven over deze band(en).

Een tijd terug bij @charlesb52 een rog band besteld.
De band die ik wilde, heeft een 19mm bandaanzet en taps toelopend naar 16mm bij de buckle. De kleur die ik graag zou willen is blauw. Dit was mogelijk.
De band werd besteld en op maat gemaakt. Op de levering moest ik even wachten, zo konden er meerdere banden tegelijk verstuurd worden. Ik had er geen haast bij dus allemaal prima.
Het ging nog bijna mis doordat eerst de kleur wit is gemaakt en later pas de bestelde blauwe. Dit is door Charles en de maker voortreffelijk rechtgezet. Sterker nog, de 19mm witte die gemaakt is kreeg ik er ook bij. De band voelt kwalitatief zeer goed aan. Bij de bandaanzet is de band wat dikker, dit vind ik persoonlijk erg fijn. Er zit een lederen deel aan de onderkant die erg zacht en comfortabel draagt. Als ik dan toch één klein puntje van kritiek heb, is het dat de gaten voor de buckle ietwat scheef op de band zijn gemaakt. Tot slot vind ik de band er leuk en uniek uitzien op de Zenith El Primero, al zal niet iedereen dit vinden gok ik. Oordeel zelf over de foto’s hieronder.

Nogmaals wil ik via deze weg mijn dank aan Charles uitspreken die perfect en goed communiceerde over de band, het maak proces en wanneer deze binnen zou komen bij mij. De verpakking was ook heel goed.

16 likes

Super man, ben zelf ook aan t rondneuzen voor een roggen band. De rode stiksels had ik persoonlijk niet gedaan al begrijp ik het vanwege de wijzer wel.

3 likes

Dank je, de positieve kritiek bespreek ik ook met Tamu van Suka-Strap!!!

1 like

Kan het je zoals je leest zeker aanraden! BTW wat had je dan voor stiksel gekozen? Of geen? Ben benieuwd.
Ik vond het voor de ZEP inderdaad wel een geinige ‘touch’…

1 like
2 likes

Wow! Dat staat goed man :ok_hand:t2:

2 likes

Ziet er goed uit!

2 likes

Dat is wel een heeeeeeel cool bandje. :heart_eyes:.
Een roggenbandje staat ook nog steeds hoog op mijn wensenlijstje.

2 likes

Heel mooi ! :+1:t2:

Nu wil ik ook rog…

1 like

Geen, het roggenleer heeft kleurnuances genoeg.
Maarja… thats just me en in het echt kan het natuurlijk heel anders overkomen.

2 likes

Precies dit idd.

Verder mooi bandje.

2 likes

Nu ik dit zie wil ik zeker óók een rogge(n?)bandje! :face_with_monocle: :slightly_smiling_face:

Érg gaaf en past perfect bij je Zenith!

2 likes

Bedankt, erg leuk deze reacties allemaal!

1 like