Mooi ding inderdaad, zou er wel gelijk rubber op zetten maar dat is omdat ik jubilee banden niks vind ongeacht de klok
Maar waar oh waar te koop in NL?
Goegel helpt je blijkbaar ook niet verder?
Bij mijn weten niet te koop in NL.
Ik heb die van mij destijds gewoon bij Zodiac moeten bestellen.
Ik heb destijds juweliers afgezocht die Fossil verkopen om te vragen of ze ook een Zodiac konden bestellen, omdat Zodiac van Fossil is, maar dat ging niet lukken.
Groeten,
Noel.
Een aantal meer standaard modellen is nog met een mooie korting uit de VS te halen (via eBay). Heb er een tijdje een in huis gehad; mooi ding voor de prijs. Naar deze heb ik toen ook gezocht en die was niet meer te vinden. Wordt dus een lastige zoektocht denk ik.
Komt in de beste families voor
https://www.horlogeforum.nl/t/slechte-sel-fit-omega-speedmasters/125084/2
Mooi ding trouwens deze Seawolf.
Ik vind deze Zodiac geweldig.
financiële pijn lijden helaas als je er echt eentje wilt…
Dus dat betekent uit de states halen en even 21% btw, handling betalen? Of komt er nog meer bij?
Helaas wel ja… maar dit is wel anders. Hier willen ze twee links als end link gebruiken…
Ook geen succes nee…
Leuk ding
Jij ouwe vintage lover jij…!
Gaaf! Welk type is dit?
Model heet gewoon Sea wolf. Zijn aantal variaties van.
Als het goed is komt deze (de linker) morgen vanuit de US binnen…
Ik reken altijd met 25% bovenop de prijs.
Ik reken altijd met 30%. Ik weet dat er hier weinig fans zijn van het global shipping program, maar je weet vooraf wel wat je kwijt bent. Was in mijn geval nog steeds lonend.
Ik krijg die ‘store locator’ op hun site niet aan de praat op mijn comp, maar toen ik indertijd ivm de door mij hierboven getoonde Seadragon op hun toen wel werkende locator keek, zag ik dat ze 2 adressen in Engeland hadden.
Of dat nog zo is…
Oud topic… I know
Op het eerste zicht weinig info op het forum wat betreft Zodiac?
Vind persoonlijk de Super Sea Wolf wel wat hebben… Eigen smoel? Is hier kennis m.b.t het STP1-11 movement? Duurzaamheid en nauwkeurigheid? Online lees ik gemengde ervaringen.
@BG1 toevallig aangeschaft en ervaring mee? Eventueel zelfs met het specifieke model in de OP?
Stp1-11 is een eta 2824-2 clone.
Prima uurwerk opzich.