🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Oh boy, wat een plaatje…

:heart_eyes:

Dank! Is ook wel het topstukje uit mijn bescheiden verzameling. Een "dood"zwitsers horlogehuis, maar de merknaam is overgenomen door aziaten, en daar schijnt het merk nog steeds populair en hot te zijn,

Vandaag mag deze Italiaanse schone terug mee…

3 likes

Vandaag zeebanket: de Krab :smile:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

7 likes

Nog geen genoeg van deze :smiley:

7 likes

Ik heb de Helvetia vandaag weer om mijn pols.
Ik vraag me eigenlijk af waar een beetje de grens ligt om in deze rubriek te posten.
Bij vintage denk ik gauw aan jaren 30 - 40 horloges. Ik zie hier horloges voorbij komen waarvan ik denk, die liggen gewoon nog te koop in de winkel. In sommigen zie ik echt geen oud horloge.
Misschien nog maar een topic erbij met vooroorlogs of zo.

5 likes

Mijn eerste wrist shot, gepruts met één hand scherpstellen. Een Venus 50er jaren schat ik, van de Rikketik. Gepoetst met Brasso voor de gelegenheid, werkt prima, tip van het forum.

8 likes

Geïnspireerd door PeterLC heb ik drivers edition maar weer buiten lucht gegund.


Prettige dag iedereen :smiley:

13 likes

Net binnen gekregen van de postbode en meteen om de pols gedaan, een erg gave vintage Seiko 7009 - 9000 uit januari 1978
Ik zit er aan te denken er misschien een mooie mostergele band op te zetten, staat misschien mooi bij de secondewijzer. Maar voor nu blijft het zwart leer nog maar even zitten :slight_smile:

Overigens zit ik nog steeds met smart te wachten op de vintage Seiko die ik vorige week heb besteld :slight_smile: een wat grotere aanwinst.

7 likes

6 likes

Heuer Autavia 7763c op een nieuwe Giuliano band :smile:

17 likes

14 likes

Dragen en drinken…:wink:

12 likes

5 likes

door de bomen het bos niet meer zien. #rottentamenmorgen

9 likes

Een Alprosa vandaag…een wat ?
Een Alprosa…dat was een merk van Ariste Racine, maar die had meer succes met zijn ander merk Enicar.

9 likes

Vandaag weer eens de Romeinse Waltham :grinning:

Fijne vrijdag allemaal :grinning:

6 likes

Weer eens op vintage: Redue dresser, van rond 1970

5 likes

Vandaag weer deze mee.

4 likes