Advies gevraagd bis

Voortzetting van de discussie Advies gevraagd:

Dag beste watchers,

Inmiddels zijn we weer na mijn vorige vraag een aantal maanden verder voor advies zie de discussielink.

Nog steeds heb ik geen nieuw horloge gekocht maar ben er wel met enige regelmaat mee bezig ook bij deze nog bedankt voor de vele tips en adviezen op mijn vraag.

Van mijn wensenlijst met een max van zeg 2500 Euro is nog het volgende over… (ja er is wat afgegaan en wat bijgekomen)
Naar mij idee moet het een Tag Heuer Link worden en wel vanwege het feit dat ik het horlogebandje prachtig vindt en daarom min of meer gedoemd ben om een Tag Heuer Link te kopen…

Waarom geen big horloge van zeg maar 42mm of groeter , omdat ik niet zo een grote pols heb (+/_ 19.5cm)
TAG Heuer Link Calibre 6 Small Second Black
Tag Heuer LINK TIGER WOODS GRAND DATE QUARTZ REF. WJF1010
Tag Heuer Calibre 5 black WJF 2110

Wie helpt mij over de streep :wink: en kan me tevens een advies geven waar ik hem kan kopen

p.s. het hoeft geen nieuwe te zijn maar wel zo goed als nieuw

Zeer benieuwd naar jullie reacties,

groets Alexander

Ga voor wat JIJ mooi vindt!

Maar waarom niet reageren onder je eerste topic? Zo kunnen nieuwelingen het ook allemaal volgen. De link helpt natuurlijk wel.

En als je weet wat je wilt kan je een zoekertje plaatsen in het lichtblauwe gedeelte. Daar valt het meer op.

1 like

Je moet gaan passen en bij welk horloge je het beste bij voelt die moet je nemen.
Ik zou in die prijsklasse wel voor een automaat gaan en niet voor een quartz.

1 like

Een keuze is heel persoonlijk.

Mijn keuzes qua horloges zijn als volgd:

  1. Automaat of handopwind.
  2. Geen Seiko of GS.
  3. Classic en sport.
  4. Geen chronograaf.
  5. COSC certificeert.
  6. Een safierglas caseback.
  7. Veel zilver, grijs, en rvs.
  8. Altijd een grote secondenwijzer.
  9. Lerenband, rubber, en navostrap.
  10. Arabische cijfers, Romeinse cijfers of indexen.
  11. Maten 38mm tot 44mm.

Qua Tag Heuer zou ik denk ik voor een classic rond model kiezen.
Een Monaco bijvoorbeeld, vind ik niet het horloge dat ik van Tag Heuer wil.

Dit is redelijk fors, maar het formaat van het horloge is ook deels een smaakkwestie. 42mm is in mijn boekje geen probleem.

Wat is het bezwaar om het horloge te kopen?