Advies gevraagd - dresser met blauwe wijzerplaat

Goede tip, dank!

1 like

Ik draag deze vandaag weer, maar bij MeisterSinger zou je ook eens naar de Perigraph kunnen kijken, die is met datum.

1 like

Bij een blauw pak zou ik juist geen blauwe dresser dragen, maar eerder een witte of zilveren!

Mijn idee! Verrekt goed verkooppraatje!
On topic: maatpak, horloge? Ik zou voor iets met een rechthoekige kast gaan! Jaeger-lecoultre reverso heeft bijvoorbeeld ook nog een leuk verhaal.

2 likes

Geen credits voor mij helaas… ik vermoed een combi van besteedbaar inkomen en vers aangewakkerde interesse voor horloges.

De Reverso, een topper, maar die gaat dan toch ver boven budget vrees ik.

Grand Seiko SBGV225…:ok_hand: Ticks all the boxes.

Geen automaat maar dan wel Grand Seiko quartz. Bijzonder hoogstaande techniek en max 10s per jaar afwijking (vaak nog minder).

Verder het befaamde GS vakmanschap met het prachtige Zaratsu polijstwerk. Een dresser voor eur 2000 die zich kan meten met het duurdere segment.

Kan makkelijk een horloge voor het leven zijn. :ok_hand:

12 likes

Makkie: Tissot Gentleman powermatic 80 silicon met blauwe wijzerplaat. Mondvol, dat wel…

2 likes

Bij de Bijenkorf:


:slightly_smiling_face:

1 like

Die kwam ook gelijk bij mij op toen ik het verhaal van TS las.

Goede aanbeveling :relieved:

1 like

Hopla sé. Nog steeds zeer tevreden van…het blauwe komt in mooi licht echt wel veeeeeeel beter tot zijn recht dan op deze foto :wink:

1 like

Eens :ok_hand: super mooi horloge

1 like

Longines conquest V.H.P. 41mm quartz.
Rond de 1000, geen onderhoud op het batterijtje na, met blauwe dial verkrijgbaar, merk met historie. o.a. Albert Einstein had één, oudste merk logo ter wereld.

1 like

o o o o, wat een mooie Baume & Mercier.
Ik ben :star_struck::heart_eyes:verliefd.

2 likes

Vintage Omega Dynamic of Constellation? Of heeft nieuw de voorkeur?

Even voor jou aangepast :joy:

1 like

8 likes

Kun je niet even met mijn ega aan tafel… :hugs:

3 likes

En door wie kwam dat?

Niet zo bescheiden jonguh :wink:

Wow, dat ziet er geweldig uit. Die kast ook! Helaas nét een paar honderd euro te duur om impulsief te bestellen.