Na. Sbgv 225

Hallo mede HFers.

Had m bijna in december al gekocht. Even goed nagedacht want t blijft veel geld heel veel geld. Bedoel een quartz horloge kost bij mij max pakweg een €200.

Toch bleef t kriebelen. Want die wijzerplaat he. Anyway vorige week in t noorden van Duitsland geweest toen ik wist dat van willigen die actie had. Geven ze me in de botique minder als in Amsterdam qua korting. Ok dan. Gaat m niet worden.

Besteld bij van Willigen, was die niet van de site gehaald want al verkocht zo leerde ik pakweg 15 min na de bestelling. ( volgens mij hebben hier meer mensen last van gehad vermoed ik zo…) maar prima opgelost. Alsnog besteld bij GS Nederland door hun alleen wat later in huis. Nu alleen nog ergens band op maat laten maken.

Dus na een Hi beat automaat en een handopwinder van GS presenteer ik u met crap gsm pics.


54 likes

Wat is de wereld toch mooi met zulke horloges. Gefeliciteerd en heel veel plezier.
(Tip: horloges als deze toch maar in de stenen winkel kopen; kan de band gelijk op maat worden gemaakt. Zo’n horloge is toch geen stel sokken?)

1 like

Heb m online besteld. Binnenkort maar eens langs gaan. Is niet echt in de buurt

Mooi horloge. Elke Seiko dealer in de buurt, maakt m op maat voor je.

1 like

Of gewoon zelf de band leren stellen :+1:t2:

Maar wat een aankoop, gaaf! En hele goede service ook!

1 like

Ik heb hem vorige week ontvangen. Heerlijk horloge.
Wat betreft de band, even een paar euro investeren in een schroevendraaier en je kan het zelf.
image

11 likes

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Das een mooie

1 like

Veel plezier met deze fraaie GS.:+1:

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie aanwinst

1 like

Yes! Eindelijk!

Groeten van z’n broer:

10 likes

Welk een schoonheid…:ok_hand::blush:

1 like

Mooi horloge :+1:
Veel draagplezier.

1 like

Echt schitterend! Van harte en geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Van harte @whisky @Ravvie @bordewolf met deze fantastisch mooie GS :ok_hand:

4 likes

Er zijn echt een berg mensen die hebben ‘mogen’ nabestellen met dezelfde korting, mijzelf inclusief. Deze actie heeft ze geen windeieren gelegd. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

2 likes

Ik vind die van FattyC ook prachtig.

Veel plezier ermee!

5 likes

Prachtig horloge! Ik zit in dezelfde GS boot, alleen is hij nog (lang?) niet binnen. Heel veel plezier ermee!

1 like

Ik heb begrepen dat er 5 december weer zo n boot langs komt :sunglasses:

1 like