Als je er maar 1 mocht houden

Ik heb het eigenlijk ook een beetje lastig met deze vraag, ik had er natuurlijk eerst een aantal maanden 1 Rolex maar nu ik er meer heb is het een moeilijk idee om terug naar 1 te gaan. Ik zou er dan 2 nemen. Ergens ligt er wel een soort van balans, ooit is het te veel… Maar hoeveel is te veel? Zou 2 een perfect aantal zijn? Of is het eerder 3 of 4? Is het dan toch die 5e als extra?

1 like

Dat zou dan de originele Seiko 6139 6005 zijn welke van William Pogue is geweest…

1 like

Makkelijk: de GMT. Mijn meest ‘versatile’, makkelijkst draagbare all-round horloge.

4 likes

Rechts

15 likes

Ik heb juist het omgekeerde…

Ik heb nu zo’n 6,5 jaar lang maar één horloge dat ik echt draag. Daar konden vele andere horloges niets aan veranderen (inclusief 2 Submariners). Nu ben ik dat echter zo zat dat er nu eindelijk weer eens wat bij gaat komen. Ik moet alleen nog even wachten, maar dan kan ik eindelijk weer eens echt wisselen.

2 likes

misschien combineren met dit topic:

99% zijn toch dezelfde horloges die langskomen…

:confounded:

Ik zou alles kunnen verkopen en deze overhouden zonder spijt te hebben. Misschien gebeurt het nog eens. Maar ik ben bang dat er binnenkort een SS smurf uitkomt en deze ineens een heel stuk minder speciaal is.

5 likes

Heeft vrijwel geen onderhoud nodig en geen batterij die vervangen moet worden.

10 likes

Dan kies ik het horloge waar ik als kleine jongen al verliefd op was (en nu bezit). :sunglasses:

12 likes

Ik vraag me af of er een regulier blauw exemplaar komt. Ik denk het niet namelijk, dat zou wel een hele vreemde zet zijn.

Ze hebben ook een reguliere Pepsi uitgebracht en alle WG Pepsi kopers die €30k+ hebben neergelegd mooi te kakken gezet, dus ik verbaas me nergens meer over.

1 like

5 likes

6 likes

En nu het serieuze antwoord op deze vraag;

Omdat ik deze ooit van mijn ouders heb gekregen.
Normaliter zou ik voor een Zwitserse goedkope automaat gaan met stalen band, zoals mijn Glycine Combat Sub. Altijd draagbaar en mocht je ooit in ongure landen komen wordt je er niet direct om vermoord.

4 likes

Je draagt witgoud (of ander edelmetaal) toch voor jezelf, niet voor een ander…?

Daarnaast heeft er altijd een stalen Pepsi bestaan, geen stalen smurf.

1 like

“Glad you could join me, Mr Bond!” :shushing_face:

1 like
4 likes

Gaat er gelijk een kogel door mijn kop…


Wat kunnen mensen toch heerlijk neuzelen met dit soort “what if” topics
:grin:

1 like

Polo of pak, het kan allebei met deze Fliegerchrono
image

4 likes

Nie zo moeluk.
Hmm, of inruilen voor een pie pan. Toch wel moeluk :smiley:


p.s. die bovenste foto staat op mijn computer gewoon in landscape. De forumsoftware zit weer eens te kl…

5 likes