wees maar niet te vereerd
ze maken naar verluidt 84 versies
de Waddinxveen editie is net uit
wees maar niet te vereerd
ze maken naar verluidt 84 versies
de Waddinxveen editie is net uit
Zelfs Zeewolde is genoemd…
Zeewatte?
Ja, en zelfs Boerekoolstronkeradeel krijgt een eigen versie👍
ZeeWOLDE, ZeeWOLDE, ZeeWOLDUHHHHHHH !!!. Ben doodop van het noemen van deze plaatsnaam. Lisse klink toch veel minder zwaar.
Van mijn "stadsie"is er ook eentje… alleen die tekst achterop “Historisch hart van Nederland” màn, màn, màn…we zijn de Domstad dan wel de Maartensstad (naar de beschermheilige van de Stad Sint Maarten) maar niet een of andere laffe omschrijving.
Wat dat betreft had mede-Utrechter Hubert P. het beter voor elkaar, het is dat ik de maat niet kan hebben maar het stadswapen in zwart wit en een subtiele rood-witte index op de 12 zijn echt super!
Die was dus ook te koop.
En utreg made ergens toch? Volgens mij op de originele band… Prachtig!
Er komt ook een versie voor Bilthoven, met een achterwerk, bij gebrek aan skyline.
De Flying Dutchman ‘FC Utrecht’ Limited Die zou ik ook best willen hebben (ik ben in Utrecht geboren)
Oh dus we kunnen onderling plat praten!
Ik heb hem bij een relatie gezien, die heeft net als jij een wat bredere pols, gaaf ding!
Dacht even dat dit dezelfde was maar bleek toch een ander dorpje…
Heh Dat nou ook weer niet; We zijn naar Soest verhuisd toen ik nog geen 6 maanden oud was, en in Hilversum beland voor m’n tweede. Dus hoewel ik kan meezingen met Herman Berkien’s ‘Utreg Me Stadsjie’ (en ook drie jaar in Utrecht heb gestudeerd) spreek ik geen Utregs
Berkien?
truste
Binnenkort zijn er trouwens bij HA juweliers ook horloges van Armin Strom te bewonderen.
oh wauw, die zijn wel interessant!
kom ik zeker kijken…
(helaas zijn die ook al te duur voor mijn portemonnee )
Ze hebben het tenminste niet over Hart van Holland, zoals het in Gelderland gelegen hotel in Nijkerk.
Pfff.
Wa toch: in den salentijn?
das geen hotel toch
Ken dat alleen als wijnhandel/restaurant