Gaaf ! Mooie wekker en erg lief van je vrouw! Mijn advies om in beide gevallen zuinig te zijn!
Je hoeft niet oud te zijn om dit te weten. Al jarenlang wordt de boulevard van Zandvoort uitgeroepen tot meest lelijke (terecht) van Nederland. Des te pijnlijk is het dat het vroeger zo mooi was. Die foto’s kun je op borden in Zandvoort tegen komen.
Edit: De oude vuurtoren mag er ook wel op. Nu hij er nog staat. Schijnt dat hij helemaal verrot van binnen is…
Nogmaals gefeliciteerd met je horloge erg mooi.
Mijn beste,
Plezant!!
Een memorabele geste!!
Geniet er van.
Orologio Signaturis Temporis.
Ik begon vanmorgen over een vouwsluiting. Die kun je erbij kopen zei de verkoopster, kost 98 euro.
Dat komt later wel, zei ik.
thuis gekomen kijk ik nog ff op de website van Driessen en wat lees ik daar; bij aankoop van een Meistersinger een vouwsluiting kado. Dus ik weer terug, gelukkig is het maar 5 minuten.
Als excuus werd gegeven dat zij ook niet altijd op de hoogte werd gehouden van de actie’s.
De vouwsluiting werd er wel meteen zonder commentaar opgezet.
Schitterend horloge, prachtige band en een vouwsluiting maakt hem nét even iets luxer. Goede keuze!
Felicitaties aan allebei !
Geweldig dit
Mooi horloge en mooie combi met de band (hoe is de kwaliteit van de band? Neem aan dat dit het origineel is?)
Vast van Harte Gefeliciteerd…enne gefeliciteerd met je kado, nu nog iets voor je liefje…bijpassend horloge misschien? Goede armband of ketting doen het ook altijd goed (bij mijn vrouw)
Gefeliciteerd met beide!
Dat gaat goed komen hoor.
Erg attent van je vrouw, gefeliciteerd met deze prachtige Meistersinger.
Leuk verhaal en wat een mooi cadeau, helemaal top.
Wel netjes in de doos laten zitten totdat het zover is he?
Tuurlijk
Wat een mooi cadeau van vrouwlief gefeliciteerd
Mooi hoor, zo’n speciaal horloge voor een speciaal moment
Beide een blijvertje lijkt mij😉
Prachtige klok, geniet er van en alvast gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk
Mooi en speciaal! Op naar de 10! Oh ja, volgend jaar: de kleinste Meistersinger ‘Phanero’. Dat wordt sparen
Ook erg mooi.