NA: Iets voor jou, liefde?

Iets voor jou liefde, vroeg mijn vrouw gisteren aan mij en liet me een afbeelding zien van de meistersinger city edition 2017 Haarlem.
Euh… ja, zei ik.
Dan moeten we naar de oplichter (zo noemt mijn vrouw Driessen juweliers).
Zo gezegd, zo gedaan. Ik was er eigenlijk meteen verliefd op.
Toch wilde ik er nog een nachtje over slapen. Neem dan een optie op nr 5 zei mijn vrouw toen.
Waarom nr 5 vroeg ik haar. Dan krijg je hem van mij voor ons 5 jarig huwelijk.
Vandaag meteen maar opgehaald en ik ben er super blij mee.
Overigens is ons 5 jarig huwelijk pas volgend jaar juni, nog ff volhouden dus :heart_eyes:

O ja foto’s.

63 likes

't is een mooie, geniet ervan.

1 like

Mooi gebaar van vrouwlief.

Gefeliciteerd!

1 like

Ga ik zeker doen.

Zo wil ik ook wel opgelicht worden! :wink:

Prachtig horloge, veel plezier ermee!

Zelf wacht ik nog op een ‘Enschede-edition’, meest Duitse stad van Nederland :relieved:

Münster is hier trouwens ook maar 65 km vandaan…

3 likes

Ik ga het ook aan mijn vrouw voorleggen. Leuk cadeau !
Ik ben overigens geen fan van Driessen, dus kon wel grinniken om haar naamgeving van hem.

Aan de foto te zien kan je lopend naar Driessen.

1 like

Wat een schat.

En een prachtig horloge.

Stel me eens voor dat er een Zandvoort editie komt. Met de oude boulevard, van voor de oorlog…

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop. En volgend jaar met 5 jaar!
Mag je al van de Meister genieten?

1 like

Ben je zo oud Robin ? Dat je dat nog weet ?

Klopt, denk een minuut of 5.
Ook ik ben geen fan van Driessen en het is er na deze aankoop ook niet beter op geworden.

1 like

Gaaf ! Mooie wekker en erg lief van je vrouw! Mijn advies om in beide gevallen zuinig te zijn!

1 like

Je hoeft niet oud te zijn om dit te weten. Al jarenlang wordt de boulevard van Zandvoort uitgeroepen tot meest lelijke (terecht) van Nederland. Des te pijnlijk is het dat het vroeger zo mooi was. Die foto’s kun je op borden in Zandvoort tegen komen.

Edit: De oude vuurtoren mag er ook wel op. Nu hij er nog staat. Schijnt dat hij helemaal verrot van binnen is…

Nogmaals gefeliciteerd met je horloge erg mooi.

1 like

Mijn beste,

Plezant!!
Een memorabele geste!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

3 likes

Ik begon vanmorgen over een vouwsluiting. Die kun je erbij kopen zei de verkoopster, kost 98 euro.
Dat komt later wel, zei ik.
thuis gekomen kijk ik nog ff op de website van Driessen en wat lees ik daar; bij aankoop van een Meistersinger een vouwsluiting kado. Dus ik weer terug, gelukkig is het maar 5 minuten.
Als excuus werd gegeven dat zij ook niet altijd op de hoogte werd gehouden van de actie’s.
De vouwsluiting werd er wel meteen zonder commentaar opgezet.

5 likes

Schitterend horloge, prachtige band en een vouwsluiting maakt hem nét even iets luxer. Goede keuze!

1 like

topvrouw!

1 like

Felicitaties aan allebei !

1 like

Geweldig dit :+1:
Mooi horloge en mooie combi met de band (hoe is de kwaliteit van de band? Neem aan dat dit het origineel is?)

Vast van Harte Gefeliciteerd…enne gefeliciteerd met je kado, nu nog iets voor je liefje…bijpassend horloge misschien? Goede armband of ketting doen het ook altijd goed (bij mijn vrouw)

1 like

Gefeliciteerd met beide!