Meistersinger's City Edition 2017: Groningen, oplage 10 stuks

Uit de nieuwsbrief van HA Juweliers:

In samenwerking met HA Juweliers brengt Meistersinger een bijzonder horloge uit voor échte Groningers. In het horloge, dat een kastdiameter van 40 millimeter heeft, is de kenmerkende Martinitoren herkenbaar. Voor Groningers met een liefde voor sieraden dus een must-have. Het speciale horloge kan worden aangeschaft voor € 1.498,-.

De City Edition 2017: Groningen van Meistersinger wordt in een limited edition van tien stuks uitgebracht en zal vanaf september bij HA Juweliers verkrijgbaar zijn. Wilt u straks één van de tien trotse horlogedragers zijn? Schrijf u dan met een voorkeursnummer van 1 tot en met 10 in.

Meistersinger Groningen City Editie 2017 is gebaseerd op de nieuwe nummer 1.

https://www.ha-juweliers.nl/meistersinger-groningen-city-editie-2017

10 likes

Dat is een bijzondere Groningen-Forum limited.
Ik moet zeggen dat ik het idee wel leuk vind. Nu heb ik persoonlijk weinig met Groningen.

2 likes

Mooie kleurstelling en met 40mm prima maat - heb alleen niets met Groningen.

1 like

Laten we zeggen: jullie weten niet wat je mist :slight_smile:

Gelukkig zijn er Groningers genoeg die wel wat met Groningen hebben.

Leuk horloge trouwens.

4 likes

Niet alleen Groningen maar ook Alkmaar:

Heb ook niets met Alkmaar… :grinning:

1 like

Ik ben zelf in de provincie Groningen geboren, net als de rest van mijn gezin. Maar ook ik, zal dit horloge niet gaan kopen. Ik vind het echter wel een geslaagde uitvoering.

Dit horloge zal waarschijnlijk met name door Groningers worden gekocht, die in de stad Groningen wonen, denk ik.

Ik vond het echter wel een leuk idee van HA Juweliers om deze limited uit te brengen.

1 like

Ik kwam ook Londen en New York al tegen :slight_smile:

https://www.jurawatches.co.uk/collections/meistersinger-watches/products/meistersinger-watch-n-01-city-london-edition

https://www.exquisitetimepieces.com/meistersinger-no-01-city-edition-2017-new-york.html

1 like

Dan zullen er vast nog wel meer plaatsen volgen!

Heb niets met plaatsen… :grinning:

4 likes

De voorkant van dit model is toch al wat minder “Limited” geworden…

Er zijn nog genoeg te bedenken hoor.

1 like

Tja…:relieved: 't word wat langweilig… op den duur… Niet die MeisterSingers an sich… maar ja…

1 like

Die had ik inderdaad ook al voorbij zien komen. Deze uitvoering heeft in ieder geval een andere wijzerplaat.

Ja… gebruik dan een miniatuur van de wijzer van de klok van de Martinitoren … of zoiets… hahaha…:astonished::astonished::wink:. Of het logo van de NAM…:no_mouth:

3 likes

Leuk bedacht
Nu komen er vast meer steden
Meistersinger : goed bezig !!!

ik wilde de incabloc grap al niet maken

6 likes

Hahaha…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kan dat MeisterSinger nog steeds erg waarderen.
Maar dit houdt eens op…

Die editie van BOFB toendertijd liep al niet echt lekker volgens mij.

Die Westminster Abbey vond ik nog wel aardig. Neem dan inderdaad ‘beroemde’ klokken/wijzerplaten…

Is/wordt de nieuwe Meistersinger No1 40 mm?

wel het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit topic zag :joy:

Leuk hoor. D’olle grieze erop. :+1:

3 likes