Meistersinger's City Edition 2017: Groningen, oplage 10 stuks

Ik wacht op de Waddinxveen Limited Edition.

1 like

Ik hoop dat een geduldig type bent. :wink:

Elke stad waar een Meistersinger AD zit, mag een editie maken. Tien stuks per stad. De dealer neemt ze af en heeft inspraak in het ontwerp.

In hoeverre is het dan nog limited, denk ik dan…
Ik bedoel, denk je wat unieks te kopen kom je een plaats verderop de -nextplaats editie- tegen.

1 like

Horlogeliefhebbers in Waddinxveen. :+1:

1 like

Einzeiger, handopwinder, lelijke leren band. Je moet wel heel erg van je stad houden om hier 1500 euro voor uit te geven.

2 likes

Wow, was de azijn in de aanbieding? :wink:

2 likes

Mijn ex woont daar.
Al zou je me geld toegeven, sorry Meistersinger! :’)

3 likes

Ik vind dat silhouet echt volkomen waardeloos… Daar had toch iets beters voor verzonnen moeten worden. Zou niet weten wat, trouwens. :wink:

2 likes

Als echte Groninger vind ik dit wel een duur horloge, mijn eerste auto was net zo duur…

3 likes

Leuk idee op zich, maar jammer dat ze niks op de dial hebben staan. Nu is het meer een Meistersinger met limited caseback

Ondanks dat het gisteren 5 mei was durf ik geen grapje meer te maken dus ik laat het ook maar bij: leuk initiatief en idee maar er had meer in gezeten.

Ik lees net dat de Meistersinger City Edition Groningen 2017 al uitverkocht is. Er kan al voor de 2018 editie, een inschrijving worden gedaan.

Ik vind Groningen geweldig en ben een halve Groninger, maar dit een lullige en onnodige wijziging van een zichtbodem. Dat silhouet ontneemt je het zicht op het uurwerk op een nare wijze, het zwart komt nergens anders terug in het horloge.

Op de render ziet het er uit alsof de indices aan de voorkant zilver zijn, de cijfers geel goud, maar de opdruk dan weer wit, en de wijzer ook. Dan zou ik wijzer, opdruk en indices in stemmig zilver willen zien, met de gouden cijfers zoals ze zijn, en dan op de achterkant, als het dan echt moet, dat silhouet in Goud. Maar dan wel over de brug en niet over het raderwerk,

Die inscriptie “Er gaat niets boven Groningen”, kom op zeg, we zijn geen Brabanders. Het “Vis unita fortior” was gepaster geweest, zeker in het tijdsgewricht van de NAM en Henk Kamp.

1 like

Nu met bijpassende schoen :slight_smile:

2 likes

Brrrrr😭

Ik wacht op de Haarlem editie. :grimacing:

Vind ze stiekem eigenlijk nog wel leuk ook!

besteld?

1 like