Meistersinger's City Edition 2017: Groningen, oplage 10 stuks

Kan te gek he.

Gronings?

Klopt, Jipsingboermussel om precies te zijn.

ben je wel eens geweest?

Ik had er nog nooit van gehoord. gegoogeld op "rare plaatsnamen.

dan kun je je “lol” wel op in Nederland, maar ook in Belgie :slight_smile:

1 like

Deze uitvoering was een stukje exclusiever. Speciaal gemaakt voor een verzamelaar.

Meistersinger 12 provincies limited edition 02/12
http://link.marktplaats.nl/m1214369268?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

yak lilluk

@aeniezen

Beetje vreemde uitvoering ja…

Dan (nog) liever deze::slight_smile:

1 like

Heeft Meistersinger wel modellen die niet limited zijn?:thinking::grin:Het sterft bij Meistersinger van de specials…o nie dan?

Da’s waar.
Maar op zich ‘lenen’ de modellen zich er ook wel een beetje voor…

Zo lang de oplage’s in het redelijke blijven , tot aan ( 333 stuks of zo ) , gaat het allemaal nog wel.

Deze bijv uit 2007.

In de wetenschap dat er daar dan 333 van zijn , dan mogen ze dat van mij een ‘limited’ noemen…

Of de NL2009. 109 exemplaren.
Da’s toch wel grappig dan?:slight_smile:

Deze ook 333 stuks.

Als dat dan net een uitvoering is die je echt aanspreekt .

Als ze echt naar de 500 stuks of zo gaan lopen…:roll_eyes:

1 like

Eigenlijk zijn er 110 exemplaren van de NL2009 editie gemaakt.

Er wordt nl. van elke NL editie ook een 00/ serienummer gemaakt. Of dat ook voor de andere limiteds van toepassing is, dat weet ik niet.

Die 2007 is wel geslaagd zeg! Maar al die limiteds maakt een nieuwe limited minder limited voor mij😉

Is dat zo?

Dit is nr 003.

In mijn bezit geweest.

Hier werd hij in een tijd daarna nog aangeboden;
http://vanwylickwatches.nl/meistersinger-limited-edition-2009/?lang=nl

Lijkt mij dat ze toch met 001/109 beginnen dan?

Maar ik brainstorm maar wat hè?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Serienummer 00/ is voor John van Steen van Meistersinger, de bedenker van alle NL limited editions.

Uiteraard begint de consumenten telling bij 1 en eindigd bij het betreffende jaartal voor de NL limited.

Toen ik mijn NL 2014 editie ging ophalen, was er een Meistersinger event bij HA Juweliers in Haren. John heeft mij dat toen verteld.

Grappig.:slight_smile:
Dat wist ik echt niet.

Dank.:wink:

1 like

Met de Meistersinger 2014 NL Editie, is er nog wat bijzonders aan de hand. Hoort er nu een bruine band of een blauwe band op te zitten?

Daarnaast is volgens mij ook, de NL 2014 editie, de 1e Meistersinger NL editie, waar opgelegde cijfers worden gebruikt.